Continental Oficjalnym Sponsorem UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie

Continental, wiodący gracz na europejskim rynku opon samochodowych ogłosił, że będzie Oficjalnym Sponsorem UEFA EURO 2012TM w Polsce i na Ukrainie. Umowa z UEFA zakłada również sponsorowanie mistrzostw EURO 2016TM we Francji. Continental, który w tym roku obchodzi 140- lecie istnienia i 100- lecie obecności w Polsce, poprzez zaangażowanie w Mistrzostwa rozgrywane w Polsce i na Ukrainie, zamierza wzmocnić swoją pozycję na tych dwóch kluczowych rynkach.

W ciągu ostatnich piętnastu lat Continental odgrywał znaczącą rolę w organizacji najważniejszych imprez piłkarskich w Europie i na świecie, dzięki czemu skutecznie wyróżnił się spośród swoich konkurentów w branży oponiarskiej.

– Po niezwykle satysfakcjonujących doświadczeniach z UEFA EURO 2008 w Austrii i Szwajcarii, zamierzamy ugruntować naszą wiodącą pozycję w Europie poprzez kolejne dwie umowy sponsoringowe zawarte na wyłączność. Nasze cele pozostają bez zmian: chcemy zwiększyć świadomość marki w wymiarze międzynarodowym, podkreślić wyjątkowość Continental pod względem troski o bezpieczeństwo oraz zapewnić wzrost sprzedaży w dłuższej perspektywie czasowej. Atrybuty naszej marki, takie jak pasja, precyzja oraz duch pracy zespołowej, znajdujące również odzwierciedlenie w najważniejszych światowych rozgrywkach piłkarskich, wspaniale współgrają z naszą marką premium oraz całą firmą Continental – wyjaśnia Nikolai Setzer, Członek Zarządu odpowiedzialny za Dział Opon w koncernie Continental AG.

– Cieszymy się mogąc na nowo powitać Continental w gronie sponsorów UEFA EURO. Continental przez wiele lat aktywnie wspierał rozgrywki piłkarskie. Obecność globalnej, doskonale rozpoznawalnej i wzbudzającej zaufanie firmy, takiej jak Continental, pośród sponsorów UEFA EURO 2012™ i 2016™ to ogromna korzyść dla naszej piłkarskiej rodziny. To dla nas zaszczyt móc powitać spółkę Continental w naszej drużynie – powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA. – Z niecierpliwością czekamy na możliwość bliskiej współpracy z firmą Continental i realizację naszej wspólnej misji. Razem sprawimy, że zarówno EURO 2012™, jak i EURO 2016™ będą niezapomnianymi, ekscytującymi wydarzeniami – dodaje Guy-Laurent Epstein.

W ramach zawartego porozumienia Continental będzie mógł wykorzystać bilety na mecze w ramach akcji promocyjnych skierowanych do swoich klientów. Jednocześnie marka będzie obecna podczas wszystkich spotkań rozgrywanych w ramach Mistrzostw dzięki emisji spotów reklamowych na banerach. Ponadto na specjalnej stronie internetowej www.ContiSoccerWorld.com, fani footballu znajdą najnowsze informacje i doniesienia o gwiazdach, drużynach, trenerach oraz państwach będących gospodarzami rozgrywek.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu