Branża internetowa bez tajemnic

Prowadzenie działań marketingowych w Internecie to dla coraz większej liczby firm podstawa działalności. Z dnia na dzień rośnie rola Internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, a w ślad za nią rosną budżety na reklamę w sieci, pozostawiając w tyle tradycyjne środki przekazu. Również systematycznie zwiększająca się liczba użytkowników Internetu sprawia, że olbrzymi potencjał e-marketingu jako formy promocji produktów czy usług, jest doceniany przez coraz większą liczbę firm na polskim rynku.

Szybkie tempo rozwoju branży internetowej wymaga wykształcenia specjalistów tak na potrzeby korporacji jaki i sektora MSP, czy freelancerów. Dostrzegając  tę potrzebę, Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego we współpracy ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, przygotowało nowy kierunek studiów  podyplomowych – E-Marketing. Zajęcia  prowadzone są przez autorytety branży – praktyków z  najlepszych agencji interaktywnych i domów mediowych, a w programie położono szczególny nacisk na zajęcia praktyczne i warsztatowe.

Celem studiów jest przekazanie uczestnikom kompleksowej wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu. W programie znalazły się zagadnienia dotyczące planowania, prowadzenia i oceny działań marketingowych w sieci, ze szczególnym uwzględnieniem kampanii w mediach społecznościowych, PR online, wykorzystania urządzeń mobilnych, gier internetowych czy mailingów. Słuchacze zapoznają się szczegółowo z mechanizmem badań prowadzonych w sieci oraz nauczą się je wykorzystywać i analizować,  poznają tajniki planowania strategicznego i zarządzania marką, a także różne modele biznesowe i nowoczesne narzędzia do prowadzenia e- biznesu.  Studia zakończone są zajęciami z marketingu zintegrowanego, który wykorzystuje wszystkie narzędzia poznane podczas dwóch semestrów.

Studia Podyplomowe E-Marketing skierowane są do absolwentów studiów magisterskich, pracowników korporacji, właścicieli firm sektora MSP, właścicieli sklepów internetowych, a także polityków, urzędników państwowych oraz do osób dopiero rozpoczynających karierę w branży internetowej czy pasjonatów Internetu.

Studia trwają 2 semestry, a ich całkowity koszt wynosi 5900 zł.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu