ARBOmedia i Empik razem

ARBOmedia Active Advertising z nowym partnerem w obszarze indoor. Od 1 listopada br. agencja odpowiada za sprzedaż, realizację i serwis działań reklamowych w sieci Empik.

Wyłączność na sprzedaż i obsługę powierzchni oraz nośników reklamowych na terenie sieci ponad 170 salonów Empik to kolejny krok w rozwoju oferty ARBOmedia Active Advertising.

Efektownie i efektywnie. Strategią firmy ARBOmedia Active Advertising jest dążenie do najlepszej efektywności sprzedażowej zarówno ze strony klienta, jak i agencji. Sieć salonów Empik jest idealnym partnerem, uzupełniającym nasze portfolio o kolejne medium, umożliwiające dotarcie do pożądanej przez wielu reklamodawców grupy docelowej — konsumentów kultury w jej różnych przejawach, wielbicieli nowych technologii, Internetu, którzy cenią sztukę oraz należą do aktywnych czytelników — mówi Joanna Woźniak, Board Advisor of OOH Advertising. Dążymy do obopólnej korzyści, a współpraca i uzupełnienie jest kierunkiem dającym to, co chcemy wspólnie osiągnąć. Rezultatem obranej przez nas taktyki są umowy z sieciami LOOK TV, Smyk, Diverse, 5.10.15, QSC.

Nośniki, których sprzedażą, produkcją oraz serwisem w salonach sieci Empik będzie zajmowała się agencja ARBOmedia Active Advertising, to standy przy kasach, nakładki na sensomaty, naklejki podłogowe, mata podłogowa przy bramkach, makieta przy kasach, nakładki przy gondolach. W ofercie znajdzie się również możliwość samplingu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu