Zostań czarodziejem w kuchni z produktami marki Pyrex

Agencja komunikacji Hypermedia Isobar przygotowała kampanię wprowadzającą na polski rynek markę produktów kuchennych Pyrex, światowego lidera naczyń do pieczenia i gotowania.

Dziś startuje interaktywna akcja „Zostań czarodziejem w kuchni“, mająca na celu zachęcenie konsumentów do wypróbowania szerokiej gamy produktów marki Pyrex. Kierując się mottem Pyrex „Smart cooking“, akcja ma angażowawać konsumentów we wspólne, szybkie i proste przygotowanie kulinarnych przysmaków, z wykorzystaniem szerokiego wachlarza niebanalnych naczyń kuchennych oraz akcesoriów marki Pyrex.

– Wszystkie nasze produkty są tworzone z myślą o potrzebach użytkowników. Chcemy, by gotowanie z Pyrex sprawiało radość, niezależnie od tego czy przygotowujesz przyjęcie dla swoich przyjaciół i rodziny, czy gotujesz codzienny posiłek. Wszystkie produkty Pyrex posiadają innowacyjne funkcje, ktore oszczędzają czas i sprawiają, że gotowanie staje się łatwiejsze. Niezależnie od tego, co zamierzasz przygotować, dzięki Pyrex odnajdziesz wiele inteligentnych rozwiązań kuchennych – mówi Emilia Skwierczyńska, Junior Brand Manager w Dajar, spółce, która jest wyłącznym dystrybutorem produktów Pyrex w Polsce.

Na potrzeby akcji „Zostań czarodziejem w kuchni“ powstał serwis internetowy pod adresem http://kuchenniczarodzieje.pyrex.pl. Tu udostepnione zostały nietuzinkowe przepisy kulinarne, dzięki którym użytkownicy będa mogli sami przygotować wyśmienite potrawy dla siebie, rodziny, przyjaciół.

Użytkownicy serwisu mają też możliwość prezentowania własnych przepisów, dzielenia się nimi ze znajomymi w serwisie społecznościowym Facebook oraz szansę wygrania atrakcyjnych nagród – najlepsi „czarodzieje kuchni” otrzymają zestawy produktów Pyrex.

Agencja Hypermedia Isobar odpowiada za komunikację marki Pyrex w kanałach digital. Zakres współpracy obejmuje przygotowanie i prowadzenie internetowego serwisu akcji „Zostań czarodziejem w kuchni“ (http://kuchenniczarodzieje.pyrex.pl) i jej profilu w serwisie społecznościowym Facebook. Agencja przygotowała strategię komunikacji, kreację oraz odpowiada za planowanie i zakup mediów. Kampania internetowa będzie silnie wspierana także poprzez działania BTL i In–store marketing. Do tej pory klient nie prowadził działań komunikacyjnych na polskim rynku.

Agencja Hypermedia Isobar wybrana została w drodze zapytania ofertowego klienta, który reprezentowany jest w Polsce przez firmę Dajar Sp. z o.o.

Akcja „Zostań czarodziejem kuchni“ rozpoczyna się w 20 października i potrwa do połowy stycznia 2012 roku.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu