Vademecum Pacjenta – nowa kolekcja dzienników Grupy Polskapresse

W piątek 21. października Polskapresse rozpoczyna bezpłatną kolekcję „Vademecum Pacjenta” z praktycznymi poradami w zakresie profilaktyki medycznej i diagnostyki.

Dziesięć zeszytów to prawdziwe kompendium wiedzy medycznej – eksperci Wydawnictwa Szkolnego PWN doradzą, jak czytać wyniki badań laboratoryjnych, co robić w nagłych przypadkach i jak prawidłowo udzielać pierwszej pomocy.

Czytelnicy poznają objawy najczęstszych chorób oraz listę obowiązkowych i zalecanych szczepień dla dzieci i dorosłych, koszyk darmowych świadczeń lekarskich oraz tańsze zamienniki popularnych leków. „Vademecum Pacjenta” podpowie także, gdzie ubiegać się o skierowanie do sanatorium, dodatki pielęgnacyjne i refundacje czy domagać się praw pacjenta. Wśród porad znajdą się także te dotyczące zdrowego odżywiania oraz tabele kaloryczne.

Seria „Vademecum Pacjenta” powstała we współpracy z Wydawnictwem Szkolnym PWN. Zeszyty ukazywać się będą codziennie od piątku 21 października w Warszawie („Polska Metropolia Warszawska”) i soboty 22 października w pozostałych regionach Polskapresse („Dziennik Bałtycki”, „Dziennik Łódzki”, „Dziennik Zachodni”, „Gazeta Krakowska”, „Gazeta Wrocławska”, „Głos Wielkopolski”, „Kurier Lubelski” poza piątkiem).

Bezpłatna kolekcja będzie wsparta kampanią w dziennikach i dodatkach telewizyjnych Polskapresse, a także zewnętrzną kampanią reklamową w kinach, stacjach radiowych Grupy Eurozet, WPROST, portalu wp.pl oraz lokalnymi kampaniami TV, radio, na ekranach LED. Kreację i media przygotował Dział Marketingu Polskapresse.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu