Przetestuj bezpłatnie dostarczalność GetResponse w ramach kampanii “Ty wysyłasz, my dostarczamy”

GetResponse zaprasza do wzięcia udziału w kampanii “Ty wysyłasz, my dostarczamy”, w ramach której każdy – bez ponoszenia żadnych kosztów – może przetestować dostarczalność wiadomości na poziomie 99,3%.

Z badań wynika, że 1 na 6 odbiorców nie otrzymuje newslettera właśnie z powodu problemów z dostarczalnością, która staje się coraz większym problemem wielu marketerów. Uruchamiając kampanię “Ty wysyłasz, my dostarczamy” chcemy pokazać marekterom, że z GetResponse mogą być spokojni o dostarczenie ich wiadomości do wszystkich odbiorców – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix, właściciela GetResponse.

Według badań niezależnej organizacji ReturnPath newslettery wysyłane przez GetResponse osiągają dostarczalność na poziomie 99,3%. Aby udowodnić, że te dane sprawdzają się również w praktyce, GetResponse uruchomił kampanię “Ty wysyłasz, my dostarczamy”, w ramach której każdy może sprawdzić najwyższą dostarczalność na rynku w swoich kampaniach email marketingowych.

W kampanii może wziąć udział każdy – zarówno firma, jak i osoba fizyczna. Wystarczy, że do 20 listopada zarejestruje się na stronie www.getresponse.pl/promo/dostarczalnosc

Z każdą zarejestrowaną osobą skontaktuje się ekspert GetResponse i udzieli wskazówek oraz pomocy w szybkim uruchomieniu pierwszej kampanii email marketingowej, w tym import listy kontaktów oraz wykonanie wysyłki testowej.

W GetResponse wysyłamy średnio 12 milionów maili na godzinę, nasze serwery wysyłkowe cieszą doskonałą reputacją oraz mamy bardzo dobre relacje z dostawcami skrzynek odbiorczych. Jako jedyni na polskim rynku należymy do organizacji, które są światowymi liderami w dziedzinie tworzenia standardów dostarczalności. Nie mamy zatem żadnych obaw, aby umożliwiać marketerom przetestowanie dostarczalności GetResponse bez ponoszenia żadnych kosztów – dodaje Szymon Grabowski.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu