PR FORUM 2011 – 5 dni do startu

Za 5 dni, we wtorek 25 października w warszawskim hotelu InterContinental rusza 9. edycja PR FORUM. Temat tegorocznego kongresu – Reputacja 3.0 został zainspirowany nowymi wyzwaniami, jakim muszą stawić czoła managerowie i dyrektorzy marketingu.

„Media społecznościowe zmieniły świat marketingu. Pięć lat temu mogliśmy jeszcze wierzyć, że markę definiuje to, co sami mówimy za pośrednictwem reklam i informacji prasowych. Dziś musimy zrozumieć, że markę określa to, co mówią o niej inni poprzez dziesiątki tysięcy rozmów prowadzonych każdego dnia w internecie i świecie realnym” – mówi Paul Holmes, redaktor naczelny The Holmes Report i gość specjalny zbliżającego się PR FORUM. Wykład Holmesa w Warszawie będzie poświęcony nie tylko zmianom, jakie miały miejsce w ostatnim czasie w świecie marketingu, ale przede wszystkim roli, jaką dzięki nim pełni obecnie public relations.

Oprócz Paula Holmesa na tegoroczne PR FORUM przyjadą również inni międzynarodowi eksperci. Konferencję otworzy wykład Nicka Andrewsa, senior vice presidenta Fleishman-Hillard z Brukseli. Andrews podsumuje najważniejsze wydarzenia ostatniego roku, które miały wpływ na trendy w komunikacji i wyznaczyły nowe kierunki jej rozwoju. Anthony Scammell, associate director brytyjskiego oddziału Hill & Knowlton, opowie o światowych standardach w sponsoringu sportowym na przykładzie międzynarodowych kampanii. Będzie to szczególnie cenne dla polskich specjalistów w perspektywie zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.

W programie PR FORUM oprócz wykładów gości specjalnych przewidziano również moduły tematyczne. W tym roku będą one poświęcone: roli interesariuszy, social media i sponsoringowi sportowemu.

Konferencji jak co roku towarzyszyć będzie uroczysta Gala Konkursu Złote Spinacze, podczas której wyróżnione zostaną najlepsze projekty public relations w Polsce. W tym roku o  statuetki walczyło 179 zgłoszeń.

ZFPR z okazji swoich 10. urodzin przygotował niespodziankę. Co to będzie, dowiemy się w czasie gali 25 października, która rozpocznie się o godzinie 19:30 w hotelu InterContinental przy ul. Emilii Plater.

Organizatorem konferencji, która odbędzie się 25 października 2011 roku w hotelu InterContinental w Warszawie jest Związek Firm Public Relations oraz Magazyn THINKTANK.

Partnerzy strategiczni wydarzenia: NK.pl. oraz Polpharma. Partner Konferencji i Gali: T-mobile. Partner merytoryczny Konferencji PR FORUM: Instytut Monitorowania Mediów. Partner wspierający:  PKN Orlen, Partner techniczny: Brill AV Media.

Patronat medialny nad wydarzeniami objęli: Radio Pin, WP.pl, Brief, Bankier.pl, Marketing przy kawie, GoldenLine.pl, MediaRun.pl, Newsline.pl, CR Navigator, StepStone.pl, prnews.pl, edustacja.pl, PRoto.pl. Tłumaczenia zapewnia Polska Agencja Tłumaczy. Patronem merytorycznym konkursu Złote Spinacze jest firma doradcza KPMG.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu