Polskapresse odświeża „Tele Magazyn”

„Tele Magazyn”, bezpłatny dodatek telewizyjny do dzienników regionalnych Grupy Polskapresse, zmienia się dla czytelników. Nowy numer, który ukaże się w piątek, 21. października, to atrakcyjniejsza, bardziej przejrzysta forma, wiele konkursów i pełniejsza lista stacji telewizyjnych.

Odświeżenie layoutu magazynu jest spowodowane przede wszystkim zmianami oglądalności i koniecznością uwzględnienia stacji zyskujących udział w rynku. Nowe listingi, uwzględniające takie kanały, jak: TVP Seriale, Polsat Film, Canal+ Film, HBO2, zostały czytelniej pogrupowane i wyróżnione kolorystycznie.

Czytelniejszy układ zyskały też omówienia i opisy. Czytelnicy docenią z pewnością przejrzyste tabelki z 10 propozycjami hitów tygodnia, a także tabele z programami sportowymi i rozrywkowymi.

Dodatkową atrakcją zmienionego „Tele Magazynu” są ciekawostki z życia gwiazd. Magazyn stawia na interakcję z czytelnikami, którzy zyskują szansę udziału w konkursach i wygrania atrakcyjnych nagród. Sprawdzone rozwiązania, docenione przez czytelników, jak objętość numeru, liczba stron listingowych na dany dzień tygodnia czy filmowe abecadło, pozostają bez zmian.

Zmiany i konkursy będą komunikowane w tytułach i serwisach należących do Grupy Polskapresse.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu