Podwójne paluszki pomysłem na biznes

Już 20 października, podczas sopockiego Young Business Festival swój niestandardowy pomysł na biznes przedstawi i opisze Bartosz Głodowski, prezes firmy produkującej jedyne na polskim rynku podwójne paluszki – Beer Fingers.

Dwudniowy Festiwal Młodej Przedsiębiorczości odbędzie się na terenie Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnego Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie, przy ulicy Piaskowej 9. Tematyka pierwszego dnia dotyczyć będzie specyfiki zakładania firmy oraz stawiania pierwszych kroków na rynku. Podczas drugiego dnia konferencji poruszane będą problemy biznesowe, jakie napotykają młodzi przedsiębiorcy na początku swojej zawodowej drogi.

 

Pierwszego dnia konferencji Young Business Festival, podczas panelu „Pomysł na biznes”, swój oryginalny biznesplan przedstawi Bartosz Głodowski – pomysłodawca i prezes firmy Beer Fingers, wielokrotnie nagradzany za swój pomysł biznesowy oraz jego realizację i rozwój. Zdobywca tytułu „Poznański Lider Przedsiębiorczości Akademickiej”, a także pierwszego miejsca w konkursie „Start up your life” organizowanym przez Europejskie Centrum Doradztwa Finansowego i Nickel Technology Park Poznań. Bartosz Głodowski jest tegorocznym zwycięzcą prestiżowego programu telewizyjnego „Dragons' Den – jak zostać milionerem”. W jego przedsięwzięcie biznesowe zainwestował prezes spółki Bakalland. W tym roku marka Beer Fingers® otrzymała medal Laur Konsumenta – Odkrycie Roku 2011.

 

Formuła i wzór przemysłowy podwójnych paluszków Beer Fingers® zostały zgłoszone w Urzędzie Patentowym i są objęte ochroną patentową. Gwarantuje ona, że żadna inna firma nie może produkować podwójnych paluszków. Beer Fingers® stały się w ten sposób jedynymi podwójnymi paluszkami dostępnymi na rynku przekąsek. Firma Beer Fingers® rozwija się w dynamicznym tempie, w 100% wykorzystując wyłącznie polski kapitał.

 

Staram się motywować młodych ludzi do zakładania własnej działalności gospodarczej. Sam zaczynałem będąc jeszcze studentem. Wiem, że początki nie są łatwe i jak ważne jest wsparcie w trudnych momentach. Jednak uważam, że warto powalczyć. Cieszę się, że rynek w Polsce rozwija się w takim tempie. Braliśmy udział w polskich kampaniach „Kupując polskie produkty – dajesz pracę” oraz „Kupuj Nasze .PL– są powody do dumy”. Z przyjemnością podzielę się zdobytą wiedzą z młodymi przedsiębiorcami podczas Young Business Festival. – dodaje Bartosz Głodowski.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu