Jesienna konferencja Minox S.A.

18 października w restauracji Złoty Lin w Wierzbicy odbyła się jesienna konferencja Spółki Minox S.A., w trakcie której Prezes Tomasz Olszewski podsumował pierwsze miesiące firmy na rynku New Connect i opowiedział o jej planach na najbliższą przyszłość.

Minox S.A. to jeden z największych na Mazowszu dystrybutorów materiałów budowlanych, który 10 maja b.r. zadebiutował na rynku New Connect pozyskując blisko 10 milionów zł na dalszy rozwój i ekspansję. W swoim wystąpieniu Prezes podkreślił, że dzięki pozyskanym środkom firma systematycznie poszerza asortyment i zakres oferowanych usług oraz rozwija sieć przedstawicieli handlowych. Ponadto, we współpracy z Grupą PSB Minox przygotowuje się do budowy przy ul. Płochocińskiej 118 marketu budowlanego „Mrówka”, który wraz z magazynem będzie zajmował powierzchnie ponad 1000 m2. Firma otrzymała zgodę od Grupy PSB na wykorzystanie na wyłączność znaku firmowego „Mrówka” na terenie Pragi Północ. Prezes podkreślił również, że to nie koniec ambitnych planów Spółki. Aktualnie prowadzone są już rozmowy dotyczące zakupu ziemi w okolicach Warszawy pod budowę kolejnego marketu „Mrówka”.

W dalszej części wystąpienia Prezes Spółki Minox S.A. przedstawił szczegóły dotyczące planowanego przejęcia firmy transportowej o szacowanej wartości ponad 10,5 miliona zł i przeprowadzonej w tym celu prywatnej subskrypcji akcji serii C, dzięki której firma pozyskała 11.250.000 zł.

Na koniec, uczestnicy konferencji wysłuchali podsumowania wyników finansowych Spółki z ostatnich miesięcy. Prezes Tomasz Olszewski zaznaczył, że mimo ogólnego spowolnienia w branży budowlanej, przychody Spółki systematycznie wzrastają, co świadczy o jej dobrej kondycji finansowej. Przychody netto ze sprzedaży za miesiąc wrzesień wyniosły ponad 4,8 milionów zł – przeszło milion zł więcej niż miesiąc wcześniej. W podsumowaniu, Prezes zapewnił wszystkich zebranych, że firma dotrzyma prognoz przedstawionych w dokumencie informacyjnym.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu