InPost Finanse doręcza renty i emerytury na Pomorzu

InPost Finanse – niezależny operator finansowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do Grupy Integer.pl – wygrał kolejny przetarg organizowany przez KRUS. Od października 2011 roku operator dostarcza renty i emerytury na Pomorzu. Współpraca z Oddziałem Regionalnym KRUS w Gdańsku i Placówką Terenową w Sztumie obejmuje doręczanie gotówkowych świadczeń pieniężnych na rzecz 16 000 odbiorców, zamieszkujących 89 pomorskich gmin. Szacowana wartość kontraktu wynosi 1,8 mln zł. Dzięki nowym umowom z podmiotami z sektora publicznego, przychody spółki będą rosły rok do roku o około 4 mln zł.

InPost Finanse obsługuje również – od niemal 1,5 roku – świadczeniobiorców łódzkiego oddziału KRUS. Od lipca 2011 roku – kiedy to niemal trzykrotnie rozszerzony został zakres dotychczasowej współpracy obu instytucji – spółka z Grupy Integer.pl realizuje na terenie województwa łódzkiego blisko 30 000 przekazów pieniężnych miesięcznie. Kontrakt obejmuje przede wszystkim obsługę klientów z miejscowości wiejskich.

Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost Finanse z satysfakcją podsumowuje aktywność spółki w branży finansowej i – co ważniejsze – skuteczność w rywalizacji z Pocztą Polską o jej dotychczasowych klientów – „Wygrany przez InPost Finanse przetarg na obsługę pomorskiego KRUSu jest kolejnym dowodem naszej efektywności biznesowej w tym sektorze. Instytucje publiczne coraz ‘śmielej’ sięgają po ofertę alternatywnych dla Poczty Polskiej operatorów, co jest zapowiedzią pozytywnych zmian na tym rynku. Bez wątpienia operator narodowy traci powoli status monopolisty zarówno na rynku pocztowym, jak też – dzięki aktywności InPost Finanse – w obszarze usług finansowych. Nie ukrywamy, że bardzo nas to cieszy i walczymy o kolejne regiony kraju, w których KRUS ogłasza przetargi”

InPost Finanse – w zakresie oferowanych działań z obszaru usług finansowych – współpracuje także z Komendami Wojewódzkimi Policji oraz takimi instytucjami, jak MOPS czy MOPR w Łodzi, Warszawie czy Olsztynie. Wśród Klientów obsługiwanych przez spółkę znajduje się również krakowski odział KRUS.

Spółka InPost Finanse odnotowuje stały wzrost liczby klientów korzystających z jej usług. Poziom przelewów realizowanych za pośrednictwem InPost Finanse wzrósł o 30% w 2010 roku w porównaniu z 2009. Można zatem zakładać, że coraz więcej osób korzystających dotychczas z usług innych operatorów finansowych, w tym Poczty Polskiej, preferuje opłacanie rachunków w Punktach Obsługi Klienta InPost Finanse.

Sztandarowymi usługami InPost Finanse są elektroniczne produkty finansowe: e-faktura multioperatorska oraz mobilne płatności, włączone do portfolio spółki w 2010 roku. Aktualnie z opcji mobilnych płatności korzysta już 45 tysięcy klientów indywidualnych, natomiast dzięki wdrożeniu systemu do obsługi e-faktur InPost Finanse pozyskał kolejnych 100 tysięcy klientów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu