SparkPark wdraża identyfikację wizualną grupy

Tagi:

Grupa SparkPark do której należą spółki Fabryka Pomysłów, Krewcy Krawcy oraz Media Shop zakończyła prace nad wdrożeniem własnych standardów graficznych i identyfikacyjnych.

Grupa została utworzona na bazie Fabryki Pomysłów, agencji funkcjonującej od 2006 roku, początkowo dostawcy niestandardowych form ambientowych. W 2009 roku z jej struktur wyodrębniono specjalistyczne usługi, tworząc dwie nowe spółki. W ten sposób przejęły one część kompetencji od agencji macierzystej. Dotychczas grupa nie promowała swojej nazwy, ponieważ postawiła na organiczny rozwój poszczególnych firm. Każda z nich specjalizuje się w innym obszarze usług; Fabryka Pomysłów jest agencją marketingu 360 stopni, Krewcy Krawcy to firma specjalizująca się w działaniach typu non standard (ambient media, guerilla i field marketing), natomiast Media Shop jest agencją reklamy zewnętrznej posiadającą własne sieci nośników OOH.

W ramach nowego corporate identity Grupa Spark Park zaprojektowała logotyp, wdrożono kolorystykę (czerń, biel i kolor złoty), rodzaje czcionek oraz sposoby wykorzystania materiałów graficznych związanych z użyciem nazwy. Grupa uruchomiła także minisite pod adresem www.sparkpark.pl, gdzie opisana jest filozofia działania grupy i opis spółek wchodzących w jej skład.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu