Ogilvy Action i Liga IBM

Ogilvy Action przygotowała czwartą edycję konkursu dla partnerów handlowych IBM. Konkurs tym razem organizowany jest pod hasłem „Liga IBM” i jego zasady opierają sie na idei zmagań piłkarskich. Programem objęte są produkty z linii IBM System x i Storage Entry z oferty producenta. Akcja trwa do 25 listopada.

Agencja przygotowała koncepcję i mechanikę konkursu oraz zajęła się jego realizacją. Na potrzeby akcji pod adresem www.ligaibm.pl powstała strona internetowa, gdzie zawarte są wszystkie informacje o zasadach i kolejnych etapach konkursu.

Zarówno projekt strony, jak i wszystkie materiały promujące program u partnerów handlowych przygotowała i wykonała agencja Ogilvy Action.

W konkursie mogą wziąć udział partnerzy handlowi sprzedający produkty IBM. Wśród nagród są m.in. vouchery na wyjazdy na mecze drużyn europejskich, w których grają reprezentanci Polski.

Nagrody przyznawane są za dokonanie największych zakupów w jednej z dwóch kategorii:

Express Seller (Storage Entry oraz IBM System x) oraz Bid Machine, przy czym produkty IBM System x Express sprzedane na zasadach programu Bid Machine zaliczane są do kategorii Bid Machine.

Liga IBM potrwa do 25 listopada br.

Więcej informacji: www.ligaibm.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu