Internet Poland 2011 Conference & Expo

Internet Poland Conference&Expo to największe wydarzenie w polskiej branży internetowej. W czasie trwania eventu poza Forum IAB i galą Mixx-Awards będą miały miejsce również targi prezentujące najnowsze rozwiązania w sektorze interaktywnym. Na ponad 5000 metrów kwadratowych zaprezentują się dostawcy usług oraz rozwiązań specjalizujących się w brand advertisingu, e-mail marketingu, aktywnościach social media, mobile marketingu, advergamingu, a także agencje kreatywne i reklamowe oraz  domy mediowe.

Cześć targowa Internet Poland, tak jak cały event będzie miał miejsce na hali MT Polska w dniach 8-9 listopada. W czasie trwania targów będzie można odwiedzić 6 specjalnych stref prezentacyjnych, na których swoje portfolio zaprezentują wszystkie firmy które zdecydują się na zakup stoiska. W ciągu 2 dni odbędzie się łącznie około 120 prezentacji.

– Uczestnictwo w targach jest idealną środkiem służącym do promocji własnej marki – zarówno uznane firmy, jak i młode przedsiębiorstwa będą miały szansę na szerokie zaprezentowanie swoich osiągnięć – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. – Event jest stworzony przez najlepszych specjalistów z branży, dzięki czemu każdy odwiedzający targi wróci do domu z pełną bazą kontaktów oraz pomysłów na promocję własnego biznesu – dodała Staniszewska.

Komentarze sponsorów głównych Internet Poland Conference&Expo:

– W tym roku po raz kolejny zdecydowaliśmy się zostać sponsorem konferencji Forum IAB, a w tej edycji również Targów Internet Poland. W naszej ocenie jest to największe i najbardziej prestiżowe spotkanie branży oraz z branżą interaktywną w Polsce. Liczymy na jeszcze większe zainteresowanie Forum niż w latach ubiegłych. Na naszym stoisku oczekujemy wielu gości z Polski, a także z Europy. Na czas targów zaplanowaliśmy premierę naszej nowej usługi, – powiedział Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem.

– YetiPay bierze udział w Internet Poland gdyż jest to jedna z największych i najbardziej prestiżowych imprez tego typu w Polsce. Jest to doskonała okazja do spotkania największych potentatów rynku i wymiany poglądów na temat kierunków rozwoju branży internetowej. To również doskonałe miejsce do nawiązania relacji biznesowych z potencjalnymi partnerami – powiedziała Agnieszka Mężyńska z YetiPay.

– Staramy się, aby Value Media uczestniczyło w najważniejszych konferencjach i wydarzeniach w branży, a coroczne spotkanie IAB Internet Poland Conference & Expo z pewnością do nich należy – mówi Jacek Kołtonik, Parntner w  HMG, spółki będącej właścicielem Value Media. Zależy nam na rozwoju branży, dlatego jako sponsor główny chcemy wspierać ciekawe i inspirujące wydarzenie. Wiemy, jak organizowane są podobne eventy na świecie, a uczestnicząc w tegorocznym spotkaniu IAB MIXX w Nowym Jorku mieliśmy okazję porównać je z tymi organizowanymi w Polsce. Zdecydowanie mogę powiedzieć, że polskie edycje nie odbiegają poziomem od tych światowych. Oczywiście tegoroczną konferencję będzie można ocenić dopiero po jej zakończeniu, niemniej jednak już teraz program i zaproszeni prelegenci dają pewność, iż będzie to kolejny udany event organizowany przez polski oddział IAB. Poza prelekcjami oraz warsztatami jest to idealne miejsce do tzw. networkingu – wymiany myśli, spostrzeżeń, wyciągania wniosków i nawiązania kontaktów biznesowych – dodaje Kołtonik.

– Forum IAB już od lat jest najważniejszym wydarzeniem w kalendarzu każdego, kto zawodowo zajmuje się internetem. NetArt jako członek IAB będzie oczywiście obecny także na tegorocznej imprezie. Ten fakt cieszy nas tym bardziej, że lista zaproszonych gości i ich wystąpień wygląda naprawdę obiecująco – powiedział Tomasz Żyła, Prezes Zarządu NetArt

– Internet Poland jest bez wątpienia najważniejszym wydarzeniem  rodzimej branży interaktywnej. Przede wszystkim to jedyne spotkanie, które integruje praktycznie całą branżę. Dodatkowo jego międzynarodowe akcenty i wciąż ewoluująca formuła, sprawiają, że wymiana doświadczeń, opinii i pomysłów stoi na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.  Jako Nasza Klasa cieszymy się, że możemy być partnerem konferencji, która niewątpliwie przyczynia się do rozwoju całego sektora – komentuje Marcin Dobrzyniecki, pełnomocnik zarządu ds.  przychodów i business development w Naszej Klasie.

Wsparciem promocyjnym Targów Internet Poland jest specjalnie przygotowana strona internetowa  www.internetpoland.pl, na której dostępna jest strefa „Wirtualnych Targów” – dzięki której użytkownicy mogą zapoznać się z rozmieszczeniem poszczególnych stoisk oraz wystawców.

Internet Poland to nie tylko targi, to także Forum IAB 2011, w trakcie którego przez dwa dni będziemy mogli słuchać inspiracji międzynarodowych prelegentów takich jak: Rupert Slade – Head of International at PHD Media, Węgry, Wes Nichols – CEO, Marketshare, UK, Philipp Justus, CEO, Zanox.de AG, Niemcy. Program znajduje sie na stronie: www.forumiab.pl.

Pierwszego dnia wieczorem o godz. 20.00 odbędzie uroczyste rozdanie nagród konkursu Mixx – Awards 2011 – poznamy najlepsze według jurorów kampanie internetowe.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu