Ceniony grafik w kampanii Budimexu Nieruchomości

Kallwejt jest twórcą ilustracji, które zostały specjalnie wykonane do materiałów promujących inwestycję „Osiedle Gocławska na Pradze – blisko fajnych miejsc”. Artysta przygotował grafiki do takich mediów jak: prasa, outdoor oraz BTL. Prowadzona jest również kampania radiowa, w której głosu użycza sam Kallwejt. Celem kampanii realizowanej dla Budimex Nieruchomości jest ukazanie osiedla Gocławska jako miejsca dobrego do zamieszkania z uwagi na atuty lokalizacji, dobrą cenę oraz atrakcyjne mieszkania.

– Chcieliśmy uświadomić ludziom, że Praga, która nie cieszyła się dobrą sławą ogromnie się zmieniła. Raz za razem pojawiają się fajne miejsca, gromadzi się tutaj warszawska bohema. I dlatego pomyśleliśmy, żeby Janek Kallwejt „narysował nam Pragę” widzianą swoimi oczami. Jako artysta, ilustrator świetnie wpisał się w klimat miejsca, w którym powstaje nowa inwestycja Osiedle Gocławska. Myslę, że taka wizerunkowa kampania stanowi nową, na pewno inną jakość w branży deweloperskiej –wyjaśnia Andrzej Kownacki, dyrektor kreatywny San Markos.

Agencja San Markos współpracuje nieprzerwanie z Budimex Nieruchomości od 2007 roku, prowadząc dla dewelopera obsługę full service. W ubiegłym roku San Markos przygotowała i zrealizowała z sukcesem rebranding marki dewelopera.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu