Nowy gracz na rynku marketingu w wyszukiwarkach

Positive Power Sp. z o.o. wydzieliła ze swoich struktur agencję INVISIO, która działać będzie na polu SEO i SEM.  Nowa spółka zajmie się realizacją działań marketingowych dla klientów zewnętrznych, wspierać będzie również projekty realizowane przez Positive Power.

INVISIO od dwóch lat działało w strukturach agencji jako marka, obecnie przekształcone zostało w spółkę zależną.  Agencja zajmie się opracowywaniem i wdrażaniem strategii działań firm i marek w wyszukiwarkach, kampaniami w modelu PPC, optymalizacją serwisów pod kątem marketingu w wyszukiwarkach, a także doradztwem i konsultingiem w zakresie skutecznych działań w sieci.

Opiekę nad całością działań agencji obejmie Beata Markowska, wcześniej Account Manager w Positive Power. Markowska przez ponad dwa lata kierowała działem handlowym w agencji interaktywnej AMP Media, współpracując m.in. z takimi firmami, jak: optimus.pl, krus.gov.pl, bron.pl, salonfitness.pl, outletmeblowy.pl, x-kom.pl. Wcześniej zajmowała się również affiliate marketingiem oraz prowadzeniem kampanii AdWords i AdSense w strukturach agencji.

– Dzięki wydzieleniu ich z agencji specjaliści zatrudnieni w obu podmiotach będą mogli bez przeszkód rozwijać swoje kompetencje. Natomiast klienci zwracając się do INVISIO będą mieli pewność, że otrzymają pomoc wyspecjalizowanego w jednej dziedzinie zespołu, mając jednocześnie gwarancję jakości zapewnianą przez wieloletnie doświadczenie  Positive Power – mówi Rafael Moucka, Prezes Zarządu Positive Power Sp. z o.o.

Powołanie nowej firmy związane jest z długofalową strategią Positive Power, zmierzającą do budowy portfela wyspecjalizowanych spółek zależnych i ma zapewnić nieustanny rozwój w zakresie dostarczania najwyższej jakości usług skupionych na działaniach w sieci.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu