Mindshare Polska promuje nowy model Forda Fiesta

10 października wystartowała kampania reklamowa nowej wersji kultowego samochodu Forda. Ford Fiesta po wzbogaceniu wyposażenia zapewnia najwyższe standardy oraz komfort korzystania z najnowszych technologii.

Ford Fiesta został wyposażony w liczne rozwiązania technologiczne poprawiające komfort jazdy oraz ułatwiające korzystanie z najnowszych technologii zastosowanych w odświeżonym modelu kultowego auta (np. system centralnego zamka z kluczem elektronicznym Key Free czy funkcja sterowania auta głosem). W działaniach promujących nowy wariant wykorzystano 30 s. spoty telewizyjne emitowane w mediach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat TVN) oraz w stacjach niszowych (kanały Polsatu, TVN, Discovery i At Media). Równolegle prowadzona będzie intensywna kampania internetowa m.in. w sekcjach poświęconych modzie na portalu Interia.pl i fashionnow.pl, a także w sekcji związanej z rajdami portalu Gazeta.pl.

Zdecydowanym wyróżnikiem kampanii realizowanej online są kreacje typu Rich Media podkreślające zaawansowanie technologiczne i jego przydatność dla posiadaczy Forda Fiesta. W działaniach na YouTube wykorzystano promoted video emitowane przy produkcjach związanych z rajdami WRC oraz trendami modowymi. Kampania wspierana jest również przez działania na Facebooku.

Kampania reklamowa będzie trwała do 30 listopada br. Spoty telewizyjne będą emitowane do 6 listopada.

Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Kreację TV przygotowała agencja Ogilvy, zaś za kreacje internetowe odpowiada Wunderman.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu