Maximus z Karoliną Malinowską

Trwa nowa kampania marketingowa Maximus Fashion Center z Karoliną Malinowską. Akcja obejmuje działania ATL na terenie całej Warszawy.

Prowadzone działania marketingowe oraz współpraca ze stylistką Karoliną Malinowską są elementem nowej strategii marketingowej Maximus Fashion Center. Celem prowadzonych działań jest zwiększenie świadomości marki oraz zbudowanie wizerunku jednego z największych centrów butikowych w Polsce.

Nowa kampania Maximus Fashion Center z claimem „Polecam. Karolina Malinowska” to realizacja nowej strategii marketingowej i początek długoterminowych działań dla marki. Do końca 2011 roku zostały zaplanowane  również inne działania marketingowe (w tym konkurs na najlepsze stylizacje modowe) i reklamowe, w których weźmie udział Karolina Malinowska.

W ramach działań ATL zrealizowano kampanię outdoor’ową na nośnikach AMS, Clear Channel, Jet Line, Stroer oraz na siatkach wielkoformatowych (Babka Tower i przy PL. Zawiszy). Towarzyszyły jej spoty radiowe w wybranych stacjach, tj.: VOX, WAWA oraz Eska. Ponadto w ramach działań marketingowych, w warszawskim metrze wyemitowane zostały spoty reklamowe za pośrednictwem CityInfo TV.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu