Już za tydzień otwarcie FUTURA Park Kraków

W najbliższą środę, 19 października klienci będą mogli wybrać się na pierwsze zakupy w FUTURA Park Kraków.

Mieszkańcom Małopolski i okolic – w sumie ponad 3 mln potencjalnych klientów – nowa inwestycja NEINVER Polska zaoferuje 120 sklepów w największym w kraju centrum outlet FACTORY oraz 20 sklepów i punktów usługowych w parku handlowym.

1 FUTURA Park Kraków, Monika Olejnik-OkuniewskaNa 44 000 mkw. powierzchni handlowej znajdą się tradycyjny park handlowy i centrum typu outlet, po raz pierwszy zlokalizowane w tym samym budynku. Będzie to pierwsze centrum wyprzedażowe w Małopolsce, której mieszkańcy dotychczas musieli pokonywać blisko 80 km, aby dotrzeć do najbliższego tego typu obiektu.

„FUTURA Park Kraków to połączenie oferty modowej ze strefą wygodnych zakupów. Klienci będą mieli możliwość zakupu najpopularniejszych marek odzieżowych, galanterii i dodatków, a jednocześnie skorzystania z usług podczas wizyty w parku handlowym” – mówi Monika Olejnik-Okuniewska, Rzecznik Prasowy NEINVER Polska, firmy która wybudowała FUTURA Park Kraków.

Na pierwszym piętrze, w centrum outlet FACTORY, klienci znajdą sklepy oferujące przede wszystkim markową odzież m.in. Reserved, Mango, Tommy Hilfiger, Benetton, Tatuum, Solar, Simple Tom Tailor, Vero Moda, Calzedonia, a także Venezia, Gino Rossi, Kazar, Ecco, Geox, Reebok, Puma i Nike. Kluczem do sukcesu FACTORY jest stała obniżka cen od 30% do 70%, a dwa razy w roku ceny spadają nawet o 80%. W 2010 roku centra outlet FACTORY w Polsce odwiedziło ponad 6 milionów klientów.

W przestronnych wnętrzach położonego na parterze parku handlowego klienci będą mogli dokonać zakupów między innymi w delikatesach Alma, sklepie Euro RTV AGD, a także w popularnych salonach odzieżowych np. Triumph i obuwniczych Deichmann oraz CCC. Ich ofertę uzupełnią punkty usługowe, między innymi optyk, punkt ksero, biura podróży oraz punkty gastronomiczne.

Budynek FUTURA Park Kraków został zaprojektowany w sposób wykorzystujący naturalną rzeźbę terenu. Odpowiednie wkomponowanie bryły budynku we wzniesienie działki, pozwoliło na rozmieszczenie obu formatów handlowych na różnych piętrach. Dzięki temu konstrukcja w naturalny sposób umożliwia jednoczesny dostęp do obu pięter z poziomu parkingu z 1400 miejscami parkingowymi.

FUTURA Park Kraków, wybudowany w Modlniczce przy autostradzie A4, będzie pierwszym w Polsce istniejącym obiektem handlowym z prestiżowym certyfikatem BREEAM przyznawanym za rozwiązania przyjazne dla środowiska.

Otwarciu FACTORY towarzyszy niestandardowa kampania reklamowa pod hasłem Manifest Your Style. Jej bohaterami są mieszkańcy Krakowa, wyłonieni spośród ponad setki kandydatów w zorganizowanym w połowie września castingu. Kampania prowadzona jest na małopolskich billboardach, w prasie, radio oraz w internecie. Akcji Manifest Your Style towarzyszą również działania w serwisie społecznościowym www.facebook/manifestyourstyle.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu