Beata Nawrat Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu w databroker S.A.

Beata Nawrat, związana wcześniej z wiodącymi na rynku firmami świadczącymi usługi z obszaru outsourcingu sprzedaży i obsługi klienta (w tym z giełdową Arterią S.A.), dołączyła do kadry zarządzającej databroker S.A. Wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie w branży, odpowiadać będzie w spółce za obszar sprzedaży i marketingu. databroker S.A. specjalizuje się w prowadzeniu ogólnopolskich akcji sprzedażowych oraz w pełnej obsłudze programów wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem wielokanałowego centrum relacji z klientami (usługi BPO). Nominacja Beaty Nawrat na Dyrektora Sprzedaży i Marketingu databroker S.A, przyczyni się do dalszej integracji zasobów spółki oraz podnoszenia efektywności prowadzonych akcji.

Pozyskanie tak świetnego specjalisty, posiadającego doświadczenie w budowaniu pozycji rynkowej czołowych firm z naszej branży, pozytywnie wpłynie na konkurencyjność usług, jakie oferujemy- komentuje nominację Beaty Nawrat Maciej Okniński, Prezes Zarządu databroker S.A. Tworzenie strategii sprzedaży dla największych klientów w Polsce, bezcenne doświadczenia z zakresu cross sell w ramach programów partnerskich, budowania zintegrowanych struktur operacyjnych oraz wysokie umiejętności interpersonalne, z pewnością  przyniosą naszej spółce wiele korzyści i pozwolą pozyskać nowych klientów – mówi Prezes Okniński.

W ramach posiadanych zasobów databroker S.A., gwarantuje dziś multikanałową obsługę procesów sprzedaży realizowaną za pośrednictwem 120-stanowiskowego Contact Center oraz innowacyjnych rozwiązań technologicznych.

databroker S.A. jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm z branży. Dzięki elastyczności w podejściu do potrzeb klientów oraz oferowania im dedykowanych, autorskich rozwiązań opartych m.in. o usługę  LEAD-CALL- SELL, spółka konsekwentnie  buduje mocną pozycję na konkurencyjnym rynku wsparcia sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Dlatego swoje obecne miejsce pracy traktuję jako ciekawe wyzwanie, które daje nowe możliwości rozwoju zawodowego i wykorzystywania dotychczasowych doświadczeń – mówi Beata Nawrat, nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu databroker S.A.

Proces LEAD-CALL-SELL polega na tworzeniu bazy danych osób zainteresowanych zakupem danego produktu lub usługi, pozyskanych w Internecie (generowanie leadów), a następnie na bezpośrednim kontakcie z nimi za pośrednictwem contact center, który pozwala zamknąć transakcję i w pełni rozliczyć projekt. Skuteczność programów sprzedażowych prowadzonych przez databroker S.A. w takim modelu jest wielokrotnie wyższa niż tradycyjne akcje telemarketingowe.

Pani Beata Nawrat była wcześniej m.in. Prezesem Zarządu i Dyrektorem Sprzedaży w spółce Call Connect Sp. z o.o., a także doradcą ds. rozwoju i strategii  firmy Contact Point Sp. z o.o. W latach  2003-2007 związana z Arterią S.A., gdzie pełniąc funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, była odpowiedzialna m.in. za tworzenie i rozbudowę struktur call center (z 10 do 300 stanowisk telemarketingowych), a wcześniej z Axel Springer Kontakt Sp. z o.o. jako Kierownik Marketingu. W wolnych chwilach pasjonuje się współczesnym malarstwem światowym, historią sztuki i literaturą piękną.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu