Agencja reklamowa Walk Creative (dawniej Walk The Line) wygrała przetarg i przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nowy tytuł wydawnictwa Edipresse – dwutygodnik „Flesz. Gwiazdy & Styl”.
Nowy magazyn, o oryginalnej formule, to pismo poświęcone modzie i gwiazdom. Kampania, która wystartowała 10 października br., obejmuje: spot telewizyjny 30 sek. oraz wersję kinową, spot radiowy, layouty prasowe, outdoor oraz materiały POS i bannery internetowe.
Kampanię przygotowali:
- Dariusz Rzontkowski (dyr.kreatywny)
- Kasia Ruszkiewicz (art director)
- Mateusz Gruca (copywriter)
- Client service: Ewa Teklińska (account manager)
- Produkcja spotu TV: Tandem Taren-To
- Postprodukcja spotu TV: Platige Image
Spot reklamowy dostępny jest na stronie: http://fleszstyle.pl/spot.html lub http://www.walktheline.com.pl/FTP/ex/2273_Flesh_Juz_jest_30sek_4x3.zip