Przejdź do treści

Walk Creative dla Edipresse

Agencja reklamowa Walk Creative (dawniej Walk The Line) wygrała przetarg i przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nowy tytuł wydawnictwa Edipresse – dwutygodnik „Flesz. Gwiazdy & Styl”.

Nowy magazyn, o oryginalnej formule, to pismo poświęcone modzie i gwiazdom. Kampania, która wystartowała 10 października br., obejmuje: spot telewizyjny 30 sek. oraz wersję kinową, spot radiowy, layouty prasowe, outdoor oraz materiały POS i bannery internetowe.

Kampanię przygotowali:

  • Dariusz Rzontkowski (dyr.kreatywny)
  • Kasia Ruszkiewicz (art director)
  • Mateusz Gruca (copywriter)
  • Client service: Ewa Teklińska (account manager)
  • Produkcja spotu TV: Tandem Taren-To
  • Postprodukcja spotu TV: Platige Image

Spot reklamowy dostępny jest na stronie: http://fleszstyle.pl/spot.html lub http://www.walktheline.com.pl/FTP/ex/2273_Flesh_Juz_jest_30sek_4x3.zip