Ruszyła kampania ekologicznej armatury Oras

Fiński producent armatury, firma Oras rozpoczęła w Polsce launch ekologicznej armatury łazienkowej z linii Eterna. Bateria wyposażona jest w sygnalizację świetlną EcoLed, komunikującą się z użytkownikiem, i wskazującą ekologiczny czas kąpieli. Kampania potrwa do końca listopada. Obejmie głównie internet i działania PR.

Firma Oras, jest liderem w projektowaniu i produkcji armatury łączącej ekologiczne rozwiązania i nowoczesny design nie tylko w rodzimej Skandynawii, ale także w Polsce. Kampania reklamowa nowej linii łazienkowej Oras prowadzona będzie na największych portalach m.in. wydawnictw Murator i Bauer. – Portale to naturalny kanał do komunikacji linii Eterna. Bateria, podobnie jak sieć, jest bardzo zaawansowana technologicznie i interaktywna, stąd największy nacisk kładziemy na reklamę internetową – wyjaśnia Joanna Gręda, kierownik działu marketingu firmy Oras w Polsce.

Wcześniej lunch linii Eterna odbył się w Skandynawii. W Polsce nowy model baterii Oras dostępny jest od 1 października. Fiński producent od lat swoją ofertę projektuje w oparciu o ekologię i poszanowanie środowiska. Jest liderem rynku nowoczesnej armatury, proponując takie rozwiązania jak baterie bezdotykowe, specjalne eko-przyciski i blokady strumienia wody. Pomagają one, na co dzień, w łatwy i przyjazny sposób oszczędzać wodę w domu oraz miejscach publicznych jak biurowce, hotele czy centra handlowe.

Kampanii wprowadzającej towarzyszą działania PR, reklamy w wybranych magazynach kolorowych oraz konkursy. Działania marketingowe i PR firma Oras realizuje wspólnie z agencją GlobalBrand Institute.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu