Jose Cuervo debiutuje na rynku z agencją SF1

Agencja marketingu zintegrowanego SF1 odpowiada za koncepcję, a także kreację materiałów wprowadzających znaną i cenioną na świecie markę Jose Cuervo do Polski. Opracowane materiały wykorzystują również globalne materiały Jose Cuervo International i mają na celu przekazanie informacji o rekomendowanym sposobie konsumpcji.

– Jose Cuervo to wiodąca na rynku globalnym tequila, pochodząca z meksykańskiego miasta Tequila. W opracowanej komunikacji chcieliśmy przekazać pewną historię związaną z pochodzeniem marki, a także informować o unikatowym sposobie jej spożywania – „Pij zmrożoną”. Produkt skierowany jest głównie do mężczyzn, poniżej 30 roku życia, którzy cenią sobie spotkania  z przyjaciółmi w ciekawych miejscach i do tej grupy kierowaliśmy głównie nasz przekaz – mówi Tomasz Beszterda, Eastern Europe Release Marketing Manager z Diageo.

Tequila Jose Cuervo dostępna jest w kanale handlu nowoczesnego, komunikowana m.in.: poprzez plakaty, roll upy, zawieszki na butelki oraz specjalne stanowiska informujące o sposobie jej podawania. W kanale HoReCa sprzedaż wspierana jest poprzez standy oraz plakaty.

Wprowadzona tequila dostępna jest w dwóch wariantach Jose Cuervo Especial Silver oraz Jose Cuervo Especial Gold (Reposado). Walory smakowe  Jose Cuervo uznały miliony konsumentów na całym świecie. Wg raportu Impact Databank z marca br. marka ta znajduje się na bardzo wysokim, 7 miejscu wśród  100 najlepszych marek alkoholowych. Warto podkreślić, iż jest to jedyna tequila w pierwszej dziesiątce tego rankingu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu