Fabryka Pomysłów wspiera Nespresso przy promocji ekspresów do kawy

Fabryka Pomysłów rozpoczęła realizację projektu wspierającego sprzedaż ekspresów do kawy Nespresso. Działania odbywają się w sklepach Villeroy & Boch, Media Markt, Saturn oraz Duka w całej Polsce i polegają na bezpośrednich prezentacjach produktu wśród klientów sklepów tych sieci. Promocja ma na celu zwiększenie sprzedaży produktów Nespresso, czyli ekspresów i kawy w kapsułkach oferowanych na rynku przez tego producenta. Zadaniem personelu promocyjnego jest także prowadzenie degustacji kawy. Fabryka Pomysłów jest odpowiedzialna za obsługę promocji.

Spółka Nespresso, należąca do Nestlé, specjalizuje się w produkcji najwyższej jakości kawy porcjowanej i urządzeń do jej przygotowywania. Jest to jeden z głównych graczy na tym rynku na świecie i w Polsce. Promocja jest częścią globalnej strategii umacniania pozycji Nespresso jako lidera innowacyjności i wzrostów sprzedaży w segmencie ekspresów do kawy.

Fabryka Pomysłów jest agencją marketingu zintegrowanego, należy do Grupy SparkPark, którą tworzy wraz z agencjami Krewcy Krawcy i Media Shop.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu