Zmiany w serwisie mobilnym Inteligo: szybki dostęp i zarządzanie kartą

Tagi:

Klienci Inteligo korzystający z serwisu mobilnego mogą już zarządzać w nim swoją kartą kredytową oraz realizować zdefiniowane doładowania telefonu komórkowego. Dodatkowo, w serwisie pojawiła się opcja szybkiego dostępu do wybranych operacji.

Dzięki dodaniu w serwisie mobilnym funkcji „Karta kredytowa” klienci mogą sprawdzić szczegóły karty, takie jak numer, status, data wydania i ważności oraz informacje finansowe, czyli aktualny limit karty, wysokość dostępnych środków, saldo zadłużenia i blokady oraz odsetki. W zakładce „Szczegóły karty” można również zastrzec kartę lub zmienić sposób jej autoryzacji.

Nowością jest także szybki dostęp do wybranych operacji. W serwisie klasycznym opcja ta pojawia się na górze menu głównego, w serwisie dedykowanym na telefony dotykowe „Wybrane operacje” są dostępne po wybraniu ikonki w prawym górnym rogu ekranu lub belki na górze menu.

Dzięki tej funkcji klienci mają szybki dostęp do najczęściej wykonywanych w serwisie mobilnym operacji:

  • historii rachunku,
  • przelewów pomiędzy własnymi rachunkami,
  • szczegółów karty,
  • przelewów jednorazowych,
  • zdefiniowanych doładowań telefonu.

Dzięki tej ostatniej funkcji klient posiadający zdefiniowane doładowanie telefonu będzie mógł takie doładowanie zrealizować.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu