Rusza kampania reklamowa marki Duo-Lactil z portfolio Polfarmex S.A.

W październiku i listopadzie firma Polfarmex S.A. planuje działania promocyjne marki Duo-Lactil – pierwszego w Polsce probiotyku IV generacji z opatentowaną Formułą Podwójnej Ochrony bakterii. Przewidziany czas trwania akcji zbiega się z sezonem nasilonych, jesienno – zimowych infekcji.

Kampania reklamowa obejmie następujące działania:

  • Intensywna komunikacja w rozgłośniach radiowych: ogólnopolskich – Radio Zet i Polskie Radio Trójka oraz stacjach z pakietu Drapacz Chmur: Tok FM, Plus Radio, Vox, Radio Eska Rock, Radio Eska, Roxy FM, Radio WAWA, Radio Kolor, Pogoda, Planeta FM.
  • Sponsoring programów o największej oglądalności w swoim paśmie w dwóch największych stacjach: TVN i Polsat
  • Reklamy w prasie parentingowejw tytułach: Twoje Dziecko, Przedszkolak, Mamo to ja

Założeniami kampanii reklamowej Duo-Lactilu są:  edukacja w zakresie zastosowania probiotyków przez pryzmat unikalnych atrybutów Duo-Lactil oraz budowa świadomości tej marki jako nowoczesnego probiotyku IV generacji.

Kampania potrwa od października do grudnia.

  • Planowanie i zakup mediów: EasyMedia
  • Przygotowanie spotu radiowego: Polfarmex S.A. we współpracy z agencją Cafe Ole
  • Przygotowanie billboardu sponsorskiego: Agencja Nekk
  • Kreacja reklam prasowych: Polfarmex SA
  • Wsparcie PR: Consulting & More
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu