W siedem dni dookoła Europy z okazji siódmych urodzin Arkadii

Tagi:

Od 10 do 16 października (poniedziałek – niedziela) wszyscy arkadyjscy Goście zostaną zaproszeni na symboliczną wyprawę po Starym Kontynencie, w której przewodnikami będą znani i lubiani Europejczycy. Imprezę zwieńczy koncert Patrycji Markowskiej, pokaz sztucznych ogni, multimedialna gra rodzinna „Spacer po Paryżu, spacer po Sztokholmie” oraz Wielka Noc Zakupów.

Z okazji trwającej obecnie polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej Arkadia zaplanowała siódme urodziny w formie tygodniowej kulturalno-edukacyjnej „podróży” pod hasłem „W siedem dni dookoła Europy”. Tygodniowy cykl wydarzeń ma na celu przybliżenie Gościom specyfiki siedmiu europejskich krajów: Hiszpanii, Grecji, Wielkiej Brytanii, Czech, Włoch, Francji oraz Szwecji. Warszawianom w atrakcyjny sposób zostanie przedstawiona europejska tradycja, kultura, kuchnia i zwyczaje, a także nieodkryte dotąd tajniki Starego Kontynentu.

Wydarzenia poprowadzą znani z popularnego programu telewizyjnego: Conrado Moreno z Hiszpanii, Teo Vafidis z Grecji, Steve Terrett z Wielkiej Brytanii, Andrea Kobielska z Czech, Paolo Cozza z Włoch oraz Elisabeth Duda z Francji – każda z tych osób będzie gospodarzem innego dnia.

Tydzień atrakcji

Klienci Arkadii będą mieli okazję zapoznać się z prezentacjami o europejskich państwach, na podstawie których przeprowadzone zostaną quizy wiedzowe z cennymi nagrodami. W programie między innymi: nauka podstawowych zwrotów w siedmiu obcych językach, regionalna muzyka, tradycja oraz kuchnia, a także pamiątkowe zdjęcie z jednej z europejskich stolic, połączone z konkursem na Facebooku. Na finałowy siódmy dzień zaprosimy wszystkich do udziału w grze miejskiej, która w zabawie pełnej niespodzianek przeniesie jej uczestników do Szwecji. Bogaty program tygodniowej imprezy uświetni sobotni koncert Patrycji Markowskiej, pokaz sztucznych ogni, a także trwająca do 1.00 Noc Zakupów z atrakcyjnymi rabatami. Przez cały tydzień na najmłodszych będzie czekał kącik plastyczny z konkursami tematycznymi, a weekend ubarwi Sony PlayStation Move – taneczne karaoke.

Koncepcja siódmych urodzin Arkadii zrodziła się z przekonania, że tak ważny dla Polski czas, jak prezydencja w Radzie Unii Europejskiej, to doskonała okazja (poza urodzinową rozrywką) na przekazanie cennych wartości edukacyjnych i kulturalnych oraz wzmocnienie w nas wszystkich poczucia europejskości.

Program:

10 października – 17.00-20.00 Dzień hiszpański z Conrado Moreno

11 października – 17.00-20.00 Dzień grecki z Teo Vafidisem

12 października – 17.00-20.00 Dzień brytyjski ze Stevem Terrettem

13 października – 17.00-20.00 Dzień czeski z Andreą Kobielską

14 października – 17.00-20.00 Dzień włoski z Paolo Cozzą, Strefa PlayStation Move

15 października – 16.00-19.00 Dzień francuski z Elżbietą Dudą i Przyjaciółmi

12.00-16.00 – prolog gry miejskiej „Spacer po Paryżu”

12.00-20.00 – Strefa PlayStation Move

20.00 – pokaz sztucznych ogni

20.30 – koncert Patrycji Markowskiej

22.00-1.00 – Noc Zakupów

16 października – 12.00-18.00 Dzień szwedzki, gra miejska „Spacer po Sztokholmie”, Strefa PlayStation Move

14-16 października – 12.00-20.00 – Strefa PlayStation Move

Codziennie – Strefa Green Box – atelier europejskich zdjęć do konkursu na FB, kącik plastyczny dla dzieci

Siedem lat Arkadii

Z badań przeprowadzonych wiosną tego roku przez TNS OBOP wynika, że Arkadia jest ulubionym centrum handlowym większości warszawian, liderem na rynku, najwyżej ocenianym spośród wszystkich obecnych na stołecznej mapie handlowej. Pojawienie się w Arkadii takich marek jak GAP czy Muji świadczy o tym, że to doskonałe miejsce na lokalizację flagowych salonów wysoko pozycjonowanych marek, które rozpoczynają ekspansję na polskim rynku. Centrum cenione jest za wielość wyboru, unikalne sklepy w nim obecne, przyjazną nawigację, architekturę i atmosferę.

Proces odświeżenia i uatrakcyjnienia oferty Arkadii na jej siedmiolecie istnienia wieńczy wprowadzenie do Centrum salonu GAP, wcześniej zaś pojawiły się takie szyldy jak: Mohito, Swarovski, Inglot, Ulla Popken, Toys4boys, Endo, Enjoy, Oysho, Lobster oraz Phenomé.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu