Lubię to modowo, czyli dedykowana aplikacja dla Złotych Tarasów

Już drugi weekend trwa akcja Celebrity Dress Up Match. Przyjdź do Złotych Tarasów, zrób sobie zdjęcie i wygraj udział w pokazie mody!

Lubię to – Social Media Agency przygotowała na potrzeby tej akcji specjalną aplikację na Facebooka dostępną na profilu Złotych Tarasów, dzięki której uczestnicy mogą zaprezentować swoje stylizacje. Osoby, które chcą wziąć udział, powinny odwiedzić specjalnie przygotowane studio fotograficzne w Złotych Tarasach, zrobić zdjęcie autorskiej stylizacji, a następnie wgrać je do aplikacji. Każda osoba, która uzyska co najmniej 30 głosów od swoich znajomych, przechodzi do półfinału. Głosowanie na zdjęcia trwa już od 1 października i potrwa do 16 października. Zdjęcia do aplikacji można wrzucać jedynie poprzez specjalne stanowisko w dedykowanym studio na poziomie +1.

Spośród półfinalistów jury wybierze 10 finalistów, którzy będą mogli zaprezentować swoje stylizacje podczas pokazu mody w Złotych Tarasach z udziałem takich osobistości jak Małgorzata Kożuchowska, Dawid Woliński i Anna Jurgaś, redaktor naczelna miesięcznika Glamour. Wielki finał akcji odbędzie się 22 października.

Strategię działań oraz kreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, która, na stałe, prowadzi obsługę full service Złotych Tarasów.

Lubię to – Social Media Agency prowadzi fanpage Złotych Tarasów od 1 sierpnia 2011 r. Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie i obsługę fan page, planowanie oraz egzekucję działań on-line oraz zarządzanie serwisem WWW.

Osobami odpowiedzialnymi za realizację projektu po stronie Agencji są Paweł Ostrowski, Piotr Łokuciejewski oraz Agata Krajewska.

www.facebook.com/ZloteTarasy

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu