Liberty Direct zachęca do zakupów on-line

Rusza kampania reklamowa ubezpieczeń OC i AC Liberty Direct. Nowy spot zachęca do zakupu polis przez internet, co premiowane jest przez ubezpieczyciela 5% zniżką. Kampania obejmie główne stacje telewizyjne – TVP, TVN, Polsat, a także wybrane kanały tematyczne. Kreacja została przygotowana przez Liberty Direct, a produkcja zrealizowana przy współpracy z EasyHell. Za zakup mediów odpowiada MPG.

„W najnowszej kampanii zachęcamy Klientów do zakupu polis on-line, dzięki czemu mogą oni zaoszczędzić 5% i tym samym obniżyć składkę. Kontynuujemy w ten sposób sprawdzoną strategię, w ramach której emitujemy spoty oparte na relacjach Klientów” – komentuje Marcin Andrzejczyk, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej Liberty Direct.

Liberty Direct oferuje ubezpieczenia komunikacyjne OC, AC, NNW oraz Assistance, a także ubezpieczenie szyb. Przy zakupie polisy Klienci firmy mogą korzystać z różnych promocji i zniżek. Oprócz 5% zniżki za zakup ubezpieczenia przez internet, firma przyznaje także od 10% do 60% zniżki za bezszkodową jazdę i 5% za jednorazową płatność kartą. Na 10% zniżkę mogą z ponadto liczyć Klienci ING w ramach współpracy bancassurance instytucji. Dodatkowo, Liberty Direct honoruje zniżki z innych towarzystw i przenosi je z OC na AC. Firma umożliwia także opłacenie polisy także przy doręczeniu za pobraniem, przelewem oraz poprzez polecenie zapłaty. W przypadku wszystkich produktów oferowanych pod marką Liberty Direct, możliwa jest płatność w ratach.

Liberty Direct to dynamicznie rozwijający się ubezpieczyciel oferujący polisy przez telefon, internet oraz multiagencje. W 2010 roku przypis składki brutto towarzystwa wyniósł 133,6 mln PLN. Firma ubezpieczyła już blisko 200 tys. pojazdów. Towarzystwo należy do amerykańskiej Grupy Liberty Mutual.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu