ARBOmedia i LOOK TV

Agencja ARBOmedia Active Advertising i firma Futura Media – sieć LOOK TV – rozpoczęły współpracę, skupiającą się na kooperacji działów sprzedaży. Niestandardowe formy reklamy wkraczają do salonów fryzjerskich w całej Polsce.

W II kwartale br. przedstawiciele działów sprzedaży ARBOmedia Active Advertising i Futura Media nawiązali porozumienie dotyczące partnerskiego wsparcia biznesowego. Po  kilkumiesięcznym okresie próbnym, firmy postanowiły kontynuować współpracę. Kooperacja obejmuje przede wszystkim utworzenie wspólnej bazy klientów biznesowych oraz powiększenie oferty produktowej obydwu podmiotów.

Podjęta współpraca w naturalny sposób zwiększa zasięg klientów obydwu podmiotów. Jednocześnie partnerstwo firm pozwala agencji na wejście z nośnikami OOH do salonów fryzjerskich na preferencyjnych warunkach.

Dążymy do stworzenia takiego portfolio produktowego dla naszych klientów, aby było ono jak najbardziej efektywne. Sieć LOOK TV niewątpliwie jest produktem o dużym zasięgu i precyzyjnie określonej grupie docelowej. Synergia i zaproponowany model współpracy pozwalają zwiększyć atrakcyjność oferty obydwu firm – mówi Joanna Woźniak, Board Advisor of OOH Advertising.

Zawarta umowa umożliwia sieci LOOK TV poszerzenie oferty produktowej, przy wsparciu i wieloletniemu doświadczeniu ARBOmedia, co stanowi potencjał do pozyskania nowych klientów. Dodatkową możliwością dla sieci jest tworzenie ofert crossmediowych (TV + OOH / AMBIENT), bazujących na produktach ARBOmedia.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu