Mail-media dołącza do klientów Triple PR

Od października br. agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z domem mediowym mail-media.

Agencja odpowiada za kompleksową obsługę w zakresie public relations. Do jej zadań należą przede wszystkim komunikacyjne doradztwo strategiczne i działania media relations, jak również monitoring mediów oraz działania wspierające.

Mail-media jest pierwszym e-mailingowym domem mediowym na polskim rynku. Oprócz kampanii e-mailingowych, mail-media realizuje dla klientów kampanie PPC w wyszukiwarkach i platformach społecznościowych, a także oferuje działania z zakresu performance marketingu. Mail-media należy  do grupy kapitałowej SARE SA, lidera e-mail marketingu w Polsce. W swoich kampaniach wykorzystuje know-how i technologię SARE do optymalizacji kampanii e-mail marketingowych.  W chwili obecnej mail-media posiada w swojej ofercie bazy e-mailingowe ponad 500 wydawców internetowych.

Triple PR realizuje kompleksowe kampanie public relations zarówno z zakresu Brand PR, jak i korporacyjnego. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym, Media Relations oraz realizacji działań on-line wspierających wizerunek marek. Agencja realizuje projekty dla polskich i zagranicznych marek, a w jej portfolio znajdują się m.in. Monster Worldwide Polska, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Forte Sweden, Ergo International, agencja Lubię to – Social Media Agency, portal HRS.pl, Dachser.

Po stronie Agencji projekt koordynuje Agata Górnicka.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu