Rusza „Branżowe wydarzenie miesiąca” – nowy projekt eCommerce.edu.pl. Eksperci z PayU i eCommerce.edu.pl będą na łamach serwisu podsumowywać i komentować najważniejsze wydarzenia ze świata polskiego e-handlu. Pierwsza analiza dotyczyć będzie wejścia na nasz rynek sklepu iTunes.
Począwszy od 10. października internauci będą mogli co miesiąc zapoznawać się z komentarzami ekspertów na temat najważniejszych doniesień dotyczących e-commerce. Artykuły będą publikowane cyklicznie, każdy z nich będzie opisywał jedno wydarzenie, które w poprzednim miesiącu miało duży wpływ na rynek e-handlu. Patronem medialnym projektu jest Bankier.pl.
– Każdego dnia dociera do nas ogrom informacji dotyczących nowości i zmian w branży e-commerce. Coraz ciężej jest wyselekcjonować z nich to, co najistotniejsze – mówi Paweł Lipiec z Ecommerce.edu.pl. – Dlatego ideą projektu, który tworzymy wspólnie z PayU, jest przekazywanie internautom treściwych i starannie dobranych wiadomości – dodaje.
Wiedza z zakresu e-handlu, jaką posiadają zaangażowani w projekt eksperci, gwarantuje precyzyjną selekcję informacji. Artykuł otwierający cykl będzie poświęcony szansom i zagrożeniom wynikającym z wejścia na polski rynek iTunes Store. 10. października na stronie http://www.ecommerce.edu.pl/inne/wydarzenie-miesiaca/ opublikowany zostanie komentarz Marcina Jabłońskiego, CEO PayU, i Pawła Lipca z eCommerce.edu.pl na ten właśnie temat.
Cykl „Branżowe wydarzenie miesiąca” przygotowywany jest z myślą o osobach działających na polskim rynku e-commerce oraz tych, które po prostu interesują się e-biznesem i chcą być na bieżąco z najważniejszymi wiadomościami. Materiały będą publikowane w serwisie Ecommerce.edu.pl dziesiątego dnia każdego miesiąca, tak by umożliwić czytelnikom chronologiczne śledzenie najważniejszych wydarzeń.