Ogilvy Action dla Purina DOG CHOW

Agencja Ogilvy Action realizuje najnowszy projekt dla producenta karmy DOG CHOW. Zespół agencji odpowiedzialny jest za stworzenie koncepcji loterii, przygotowanie projektów KV, reklam prasowych i materiałów POS oraz realizację akcji. Siostrzana spółka Ogilvy Interactive zajęła się prowadzeniem kampanii  w Internecie. Obydwie agencje stworzyły stronę dla akcji pod adresem www.latajacepsy.pl/promocja.

Trwająca do 27 listopada br. promocja ma na celu zwiększenie sprzedaży karmy producenta. Każdy zakup 3 kg karmy Purina DOG CHOW w okresie trwania akcji daje szansę na atrakcyjne nagrody. Po wysłaniu SMS’a pod numer 70646 można wygrać: co tydzień opakowania 3 kg karmy DOG CHOW (przyznawane za najszybciej wysłane zgłoszenia) oraz bony o wartości 500 PLN do sklepów Planet Outdoor, a codziennie profesjonalne czyściki do psich łap. Wszystkie zgłoszenia biorą też udział w losowaniu nagrody głównej, którą jest samochód Mitsubishi ASX. Nagrody czekające na zwycięzców komunikują pozycjonowanie marki Purina DOG CHOW „Uwolnij jego potencjał” i zachęcają właścicieli psów do aktywnego spędzania czasu ze swoimi ulubieńcami.

Akcji towarzyszy szereg działań promocyjnych, m.in. reklamy w prasie konsumenckiej i branżowej oraz materiały POS w punktach sprzedaży. Wszystkie layouty wykorzystywane w kampanii są autorstwa Ogilvy Action. Wraz z Ogilvy Interactive agencja przygotowała stronę internetową www.latajacepsy.pl/promocja, gdzie dostępne są wszystkie informacje związane z akcją DOG CHOW. Ogilvy Interactive odpowiedzialne jest także za realizację kampanii w Internecie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu