LOYCON wdroży program lojalnościowy dla Maspeksu

LOYCON podpisała umowę ze spółkami zajmującymi się sprzedażą w Grupie Maspex Wadowice na wdrożenie programu lojalnościowego dla jej partnerów biznesowych.

Program będzie wspierał podejmowane przez Maspex działania, w zakresie budowania i wzmacniania pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi spółki. Dzięki wielokanałowej, profilowanej komunikacji oraz wykorzystaniu nowoczesnych metod segmentacji klientów wpłynie na podniesienie poziomu konkurencyjności oraz zmniejszenie kosztów promocji. Funkcjonalność Platformy Marketingowej do obsługi programu, umożliwi kompleksowe i zgodne z najnowszymi trendami zarządzanie marketingiem w sektorze klientów biznesowych.

Grupa Maspex Wadowice jest jedną z największych firm w Europie Środkowo – Wschodniej w segmencie produktów spożywczych. Spółka jest zdecydowanym liderem na rynku producentów soków, nektarów i napojów Polsce, w Czechach, na Słowacji, czołowym producentem na Węgrzech, w Rumunii i Bułgarii. Jest również wiodącym producentem produktów instant w Europie Środkowo-Wschodniej. Maspex to także lider na rynku makaronów w Polsce oraz ich wiodący producent w Rumunii.

LOYCON zajmuje się projektowaniem, wdrażaniem i zarządzaniem programami lojalnościowymi. Tworzy programy skierowane zarówno do partnerów biznesowych, jak i klientów ostatecznych. Produkuje również niezależne systemy informatyczne, prowadzi szkolenia oraz wspiera w budowie nowych oraz aktywizacji dotychczasowych działań.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu