Rób zakupy i płać szybko z MasterCard PayPass

Od września klienci sklepów należących do Vistula Group S.A., takich jak: Vistula, Wólczanka, W.KRUK i Deni Cler Milano oraz Delikatesów Alma, mogą płacić kartami zbliżeniowymi MasterCard PayPass i Maestro® PayPass. Eleganckie butiki Vistula Group S.A. oraz nowoczesne sklepy Alma dołączyły do sieci Krakowski Kredens i stały się miejscem, w których wiele czasu zajmuje tylko wybór najlepszych produktów.

Wysokiej jakości ubrania, buty i biżuteria należą do artykułów, które wybieramy z rozmysłem. Długi pobyt w przymierzalni pozwala dokonać właściwego wyboru. Jednak dla każdego klienta ważny jest czas. Teraz dzięki technologii zbliżeniowej MasterCard PayPass klienci Vistula Group S.A. skrócą czas spędzony przy kasie. Podobnie jak osoby, które podejmują codziennie decyzje zakupowe w sklepach Alma. Teraz mogą spokojnie spacerować po alejkach sklepowych szukając swoich ulubionych, najwyższej jakości artykułów.

Technologia MasterCard PayPass zawsze pozwala na dokonywanie płatności w sposób zbliżeniowy, bez względu na kwotę. Transakcje do 50 złotych nie muszą być potwierdzane kodem PIN. Jeżeli płatność przekracza kwotę 50 PLN, transakcja dalej odbywa się w sposób zbliżeniowy i dodatkowo jest potwierdzana PIN-em. Technologia PayPass to nie tylko karty, ale również: zegarki, breloczki czy naklejki.

Vistula Group S.A. skupia cztery marki oferujące artykuły najwyższej jakości: Vistula, Wólczanka, W.KRUK i Deni Cler Milano. Ich sklepy są ulokowane w największych polskich miastach.

Delikatesy Alma to polska sieć, której początek sięga 1995 roku.  Obecnie firma ma 31 sklepów ulokowanych w największych polskich  miastach; kolejne dwa zostaną otwarte do końca roku. Swoim klientom oferuje ponad 60 000 produktów, wśród nich również takie, sprowadzane do Polski na wyłączność dla Delikatesów Alma.

„Bardzo zależało nam na poszerzeniu grona akceptantów płatności w technologii zbliżeniowej MasterCard PayPass o sklepy należące do Vistula Group S.A. oraz Delikatesy Alma. Klienci sklepów Vistula, Wólczanka, W.KRUK, Deni Cler Milano i Alma cenią sobie najwyższą jakość produktów i usług,a oferowana przez nas technologia płatności zbliżeniowych z pewnością do takich należy – mówi Sebastian Krzyk, szef departamentu sieci akceptacji Oddziału MasterCard Europe w Polsce.

„Nasi klienci lubią nowinki technologiczne i chętnie za nimi podążają. Dlatego wychodzimy im naprzeciw i dbamy o to, by w naszych sklepach można było w nowoczesny sposób płacić. To ułatwia także sprawną i szybką obsługę – z korzyścią dla klientów, jak i samych sklepów. Dlatego wprowadzenie do sklepów technologii płatności zbliżeniowych MasterCard PayPass było dla nas naturalnym krokiem.” – mówi Jerzy Mazgaj, prezes zarządu Alma Market SA oraz przewodniczący rady nadzorczej Vistula Group.

„Powierzenie Polskim ePłatnościom obsługi kart w sieci Delikatesów Alma, traktujemy jako dowód zaufania i uznania dla jakości świadczonych przez nas usług. Płatności zbliżeniowe to standard w naszej ofercie i cieszymy się, że sieć Alma dołączy do 7 tysięcy terminali POS PeP, w których można bezstykowo płacić za zakupy.” – mówi Janusz Bober, Prezes Zarządu Polskich ePłatności.

„Liczba kart zbliżeniowych w portfelach Polaków przekroczyła 6,5 mln. Stale rośnie też liczba punktów, w których można taką kartą zapłacić. Na polskim rynku jest już 30 tys. punktów akceptujących płatności zbliżeniowe. Obserwujemy bardzo dużą dynamikę wzrostu transakcji bezstykowych. Jeszcze do niedawna przypadała jedna transakcja zbliżeniowa dziennie na czytnik, dzisiaj już półtora. Wynik ten jest odzwierciedleniem, że klienci cenią nowe rozwiązania. Płatności w technologii PayPass to przede wszystkim czas i wygoda.” – mówi Janusz Diemko, prezes First Data Polska S.A. (właściciela marki POLCARD).

Karty w technologii MasterCard PayPass można wyrobić w oddziałach następujących banków: Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, IKANO BANK, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, InvestBank, Millennium, Polbank, Inteligo, Raiffeisen Bank, GETIN Noble Bank, BNP Paribas Fortis, SGB, GBW, DnB Nord, Credit Agricole, a kolejne pracują nad wprowadzeniem tego rozwiązania do swojej oferty.

W Polsce za pomocą kart zbliżeniowy można dokonywać transakcji m. in. w takich punktach jak: McDonalds, Żabka i Fresh Market, saloniki prasowe Kolporter, coffeeheaven, EMPIK, Matras Księgarnie, Sferis, Shell, T-Mobile, Smyk, Douglas, Cinema City i Multikino, Venezia, Kakadu, Rossmann, Grupa Ultimate Fashion zarzadzająca takimi markami jak: Aldo, Bodique, Boss, Dune, Esprit, Mexx, Palmers, New Look, The Peacock, River Island, Wallis; Bomi, Euro Apteka, AlmiDecor i Flo, IKEA, Salad Story, Carry, perfumerie Sephora, Grupa LPP zarządzająca markami: Reserved, Cropp Town, House, Mohito; Alma, Deni Cler Milano, Krakowskie Kredens, W.KRUK, Vistula i Wólczanka, PROMOD; Grupa NG2 zarządzająca markami: CCC, Boti, Quazi; Grupa Inditex zarządzająca markami: Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho oraz Uterque; Grupa Varner zarządzająca markami: Benetton i Cubus, ,  biletomaty w Warszawie i Wrocławiu, maszyny vendingowe oraz wiele tysięcy małych punktów usługowo handlowych. Dodatkowo PayPass umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych na wielu imprezach i festiwalach, a także na stadionach Ekstraklasy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu