Ewa Farna rozpoczyna współpracę z siecią SUBWAY

Ewa Farna rozpoczyna współpracę z największą na świecie siecią restauracji SUBWAY®. Działania będą obejmowały użyczenie wizerunku gwiazdy w ramach nowej kampanii „Sub of the Day”. Piosenkarka wzięła udział w sesji zdjęciowej, w której pokazuje się w 7 różnorodnych odsłonach.

Poza działaniami reklamowymi oraz w social media, w listopadzie zostanie przeprowadzony konkurs, którego zwycięzcy będą mogli zjeść lunch z gwiazdą. Kampania będzie prowadzona do końca roku równolegle na terenie Polski i Czech.

„Ewa jest bardzo aktywną, młodą osobą, sympatyczną i pełną radości, dlatego uznaliśmy, że będzie idealną ambasadorką naszej marki. W historii Ewy i założyciela Subway: Freda de Luca, można odnaleźć wiele analogii. Bardzo cenimy artystkę za to, że dzięki ciężkiej pracy osiągnęła sukces w tak młodym wieku. ” – mówi Agnieszka Żłobińska, koordynator ds. marketingu w sieci SUBWAY.

Kampania z Ewą Farną rozpocznie się 1 października i potrwa do końca roku. W ramach współpracy gwiazda weźmie udział w działaniach promujących akcję Sub of the Day, w której konsumenci codziennie będą mieli do dyspozycji inny sandwicz, każdy w promocyjnej cenie 7zł. Akcja będzie wsparta działaniami w mediach społecznościowych. W październiku zostanie uruchomiona nowa polska strona internetowa Subway Polska oraz Fan Page marki na Facebooku. Celem prowadzonych działań jest wzmacnianie pozytywnego wizerunku marki SUBWAY® w Polsce i Czechach.

„Koncertowanie wymaga dużo podróżowania, które często łączy się też z niezdrowym jedzeniem. Zazwyczaj nie ma czasu na wysiadywanie w restauracjach. Dlatego zaczęłam zwracać większą uwagę na to, w jaki sposób się odżywiam. Subway oferuje świeże i szybkie jedzenie. Dodatkowo uspokaja i cieszy mnie fakt, że cokolwiek wybiorę, zostanie przygotowane na moich oczach!” – mówi o współpracy z siecią SUBWAY® Ewa Farna.

Wizerunek Ewy zostanie użyty w restauracjach na materiałach POS (menuboardy, plakaty, standy, ulotki reklamowe), w outdoorze (m.in.: city lighty, mobilne billboardy, monitory lcd w środkach transportu miejskiego) oraz w Internecie (m.in.: banery na portalach, mailingi). Wsparcie stanowić będą działania PR.

Za kreację materiałów reklamowych odpowiedzialna jest agencja Zero7, za zakup reklam w internecie agencja Sales&More. Za strategię komunikacji i realizację działań PR odpowiada agencja Q&A Consulting.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu