Empik i Smyk nowymi partnerami PAYBACK

W dniu 3 października br. sieci Empik i Smyk, wchodzące w skład Grupy Empik Media & Fashion, rozpoczęły współpracę z Programem Bonusowym PAYBACK. Marki te doskonale uzupełniają ofertę Programu w kategoriach – kultura i rozrywka oraz artykuły dla dzieci. Nowi partnerzy obecni będą we wszystkich aktywnościach marketingu bezpośredniego PAYBACK zaplanowanych w najbliższym czasie. Z kolei w sklepach nowych partnerów pojawią się liczne materiały POS.

Rok 2011 okazał się dla PAYBACK bardzo owocny. Po przyłączeniu do Programu sieci Multikino oraz Electro World w pierwszej połowie roku, tym razem do grona partnerów Programu wchodzą uznane polskie marki oraz sieci sklepów – Empik i Smyk.

„Przystąpienie do największego i najpopularniejszego w Polsce Programu Bonusowego PAYBACK jest istotnym wydarzeniem w Grupie EM&F i stanowi element szerzej zakrojonych działań, mających na celu doskonalenie relacji z konsumentami / Klientami Grupy, które bezpośrednio wpływają na zwiększanie rentowności Grupy. Stałe budowanie wiedzy o Klientach, a przez to zrozumienie ich potrzeb / oczekiwań jest podstawowym warunkiem sukcesu biznesowego w branży detalicznej” – komentuje wejście do Programu Maciej Szymański, Prezes Grupy Empik Media & Fashion.

Już od 3 października br. posiadacze kart PAYBACK mogą zbierać punkty przy okazji zakupów w ponad 240 punktach sprzedaży Empik i Smyk w całej Polsce.

„Nasze badania pokazały, że w swoich kategoriach, marki Empik i Smyk były wskazywane jako nr 1, jeśli chodzi o zainteresowanie uczestników Programu. Warto podkreślić fakt, że Smyk jest pierwszą marką dziecięcą w naszym portfolio. Obie marki pojawią się we wszystkich aktywnościach marketingu bezpośredniego jakie zostały zaplanowane w najbliższym czasie. Przez trzy miesiące od wejścia Empik i Smyk do Programu do uczestników zostanie wysłanych ponad 15 milionów kuponów z bardzo atrakcyjnymi ofertami punktowymi. Z kolei w sklepach obu sieci obecne będą liczne materiały POS, zachęcające do zbierania punktów PAYBACK. Liczymy na to, że współpraca z nowymi partnerami przyniesie oczekiwane korzyści obu Stronom i zachęci inne firmy do przyłączenia się do Programu” – podkreśla Damian Zapłata, Dyrektor Zarządzający Loyalty Partner Polska.

Uczestnicy Programu, którzy dokonają zakupów w sieci salonów Empik za każde wydane 2 zł otrzymają 1 punkt PAYBACK. Z kolei w sieci Smyk będzie można otrzymać 2 punkty PAYBACK za każde wydane 3 złote.

Z okazji wejścia do Programu nowych partnerów, na uczestników czekają również specjalne promocje, które pozwolą im zebrać jeszcze więcej punktów i szybciej wymienić je na nagrody.

Konsumenci, którzy chcą przystąpić do Programu PAYBACK, mogą odebrać kartę PAYBACK w sklepach nowych partnerów – Empik i Smyk, a także w Allegro, BP, Orange, Telekomunikacja Polska, Real, Apteka 1, JYSK, Mango Media, Mix Electronics i Multikino. W Banku Zachodnim WBK otrzymać można również kartę debetową i kredytową Mastercard PAYBACK.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu