Budujące wieści z Lublina

Spotkania z inwestorami w różnych miastach w Polsce dostarczają ciekawych spostrzeżeń, bo jakkolwiek potwierdzają zainteresowanie budową domu jako alternatywą dla kupna mieszkania, to jednak pokazują odmienne motywacje i preferencje w zależności od regionu kraju. Ich poznanie jest szansą na lepsze dopasowanie oferty firm obsługujących inwestycje indywidualne do potrzeb budujących.

Goście odwiedzający stoisko portalu domowy.pl w Lublinie wyraźnie reprezentowali dwie grupy wiekowe zdecydowane na rozpoczęcie inwestycji: byli to ludzie bardzo młodzi i osoby dojrzałe, ok. 50 roku życia. Motywacje reprezentantów obu były podobne, choć zapewne wypływające z różnych źródeł: dom ma być tańszą i zdecydowanie wygodniejszą alternatywą dla mieszkania. Poszukiwane są projekty domów o powierzchni 130-150 m kw., o konstrukcji pozwalającej na wybudowanie domu w cenie ok. 2 tys. zł za 1 m kw. powierzchni, najchętniej w technologii szkieletowej, np. w systemie Familyhouse oferowanej przez domowy.pl, do której największych atutów należy krótki czas budowy. Planujący budowę są dobrze do jej prowadzenia przygotowani, mają świadomość czasu trwania poszczególnych etapów i ich przebiegu. Najczęściej posiadają już działkę, często w powiatach skupionych wokół Lublina, nierzadko jest to działka siedliskowa lub czekające na przekształcenie grunty rolne. Inwestycję chcą prowadzić ze środków własnych, a do doradców trafiali z prośbą o pomoc w przeprowadzeniu formalności związanych z adaptacją projektu czy uzyskaniem pozwolenia na budowę, słusznie zakładając poświecenie najbliższego czasu na część formalną, jeśli budowa miałaby się rozpocząć wiosną.

Kolejna okazja do spotkania z doradcami domowy.pl w ramach jesiennej edycji Targów redNet Dom Mieszkanie pojawi się za blisko trzy tygodnie we Wrocławiu. Targi odbędą się w Hali Stulecia przy ul. Wystawowej 1, na stoisku F1 domowy.pl będzie gościć wszystkich zainteresowanych budową, doradztwem kredytowym, poszukujących odpowiedniego projektu domu lub wnętrz.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu