Sieć restauracji SUBWAY rozpoczyna współpracę z Q&AConsulting

Największa sieć restauracji na świecie – SUBWAY® wybrała do obsługi PR na polskim rynku poznańską firmę Q&AConsulting. Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji i realizację działań PR. Pierwsza kampania wizerunkowa SUBWAY® w Polsce rozpocznie się w październiku. Agencja pozyskała Klienta w wyniku przetargu.

Agencja Q&AConsulting odpowiedzialna będzie za doradztwo w zakresie public relations dla sieci SUBWAY® w Polsce. Działania obejmą budowanie wizerunku firmy, działania e-PR oraz social media.

Restauracje SUBWAY® słyną z amerykańskich sandwiczy nazywanych potocznie SUB’ami, przyrządzanych na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. SUB’y komponowane są ze świeżych warzyw, mięs i wędlin, na świeżo wypiekanym pieczywie. Dziś sieć SUBWAY® liczy ponad 35000 restauracji w 98 krajach i jest największą siecią restauracji na świecie. Pierwsza restauracja SUBWAY® w Polsce powstała w 2000r w Warszawie, w okolicy Giełdy Papierów Wartościowych. Obecnie sieć liczy 44 punkty w całym kraju, z kolejnymi 11 w budowie.

Agencja Q&AConsulting: PR Communication & Project Consulting powstała w 2001 roku, obecnie zatrudnia 12 osób. Agencja specjalizuje się w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem działań Public Relations, oferuje kompleksową obsługę w zakresie PR-u korporacyjnego i produktowego, investor relations i komunikacji wewnętrznej, a także ochrony inwestycji. Agencja przeprowadza również działania z zakresu konsultacji społecznych, prowadzi także działania e-PR, w tym social media.

Do klientów Q&AConsulting należą m.in.  EDP Renevables Polska, Aurelian,  Kompania Piwowarska, Ball Packaging Europe, grupa CEDC, Neinver, Farouk Systems Polska.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu