Reserved, Mohito, House i Cropp – zagoszczą w Koronie w Kielcach

LPP S.A., największa polska firma zajmująca się projektowaniem i dystrybucją odzieży, podpisała właśnie kolejne umowy najmu.

W powstającym w samym sercu Kielc centrum handlowym Galeria Korona otworzą się na wiosnę przyszłego roku cztery należące do tej sieci sklepy: Reserved (1330 m kw.), Mohito (216 m kw.), House (228 m kw.) oraz Cropp (231 m kw.).

1 Cropp, Galeria Korona, House, Iwona Pękalska, Libra Projekt, LPP, Michał Tur, Mohito, ReservedW kieleckiej Koronie będzie można wprost przebierać w sklepach odzieżowych. Marki należące do grupy LPP dołączyły do licznego grona najemców modowych, jak m.in. Zara, Lindex, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Camaieu, Orsay, Ecco, Vistula, Bytom, Bugatti, Caterina, Sesst, Denny Rose, Ette Lou, Pretty One, Bagatt, Gatta, La Vantil, Pandora, Apart, Kruk, Yes, , Lavard, Doramafi, Funk’N’Soul czy Antre.

Reserved gości w dziesięciu europejskich krajach. Jest to marka odzieżowa oferująca kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Brand ten angażuje się w promocję utalentowanych projektantów. W Reserved można kupić eleganckie stroje dla pań, miejską modę dla kobiet i mężczyzn, kolekcje dla młodych ludzi – zarówno na mniej formalne spotkania, jak i na co dzień, a także linię odzieży dżinsowej oraz ubrania Reserved Kids dla dzieci.

Młodym, niezależnym kobietom dedykowana jest marka Mohito, oferująca kolekcje zgodne ze światowymi trendami mody. Do szerokiego grona młodych osób kierowana jest z kolei marka House. W sklepie pod tym szyldem klienci Korony znajdą linie damskie i męskie, przeznaczone dla osób lubiących eksperymentować i zwracać na siebie uwagę, jak też kolekcje mocno zorientowane na trendy w światowej modzie z elementami klasycznymi. W Cropp natomiast ubrania dla siebie znajdą prawdziwi indywidualiści. Marka ta swoją ofertę zamyka w ośmiu liniach, czterech damskich i czterech męskich, wśród nich m.in. Chillin Rebel – dla zbuntowanych, niepokornych dziewczyn czy Culture – dla młodych buntowników, którzy lubią się wyróżniać.

– Idea, jaka nam przyświeca od początku tworzenia naszej galerii, to stworzenie jedynego tego rodzaju miejsca w województwie świętokrzyskim o charakterze handlowo-kulturalno-rozrywkowym. Wysublimowana architektura i doskonałej jakości materiały wykończeniowe stworzą popularny adres wśród kielczan, gdzie z przyjemnością będą spędzać wolny czas. W części rozrywkowo-rekreacyjnej znajdą się jedyni tego typu najemcy w całym województwie, jak: fitness z basenem, którego operatorem będzie międzynarodowa sieć Pure – Platinum, pięciokortowy klub squash oraz nasza duma – największy i jednocześnie najnowocześniejszy, dziewięciosalowy multipleks sieci Multikino. Poprzez klimatyczne wnętrza Galerii Korona chcemy uniknąć wrażenia komercyjnego, przeskalowanego molocha, w czym na pewno pomoże nam kompaktowy, „skrojony na miarę” rozmiar naszego projektu. Chciałbym podkreślić, że wielkość naszej galerii nie jest dziełem przypadku a wynika z przeprowadzonych przez nas badań rynku w Kielcach i województwie świętokrzyskim – mówi Michał Tur, manager ds. marketingu Galerii Korona Kielce.

– Obecnie galeria osiągnęła poziom 70 % powierzchni wynajętej. Oznacza to, że rozpoczął się ostatni etap pozyskiwania najemców, który zakończy się do końca tego roku. W dotychczasowym procesie wynajmu naszej galerii udało nam się zrealizować główny cel, jakim jest zasadnicze rozróżnienie oferty naszej galerii od projektów konkurencyjnych. Na 93 tys. m kw. powierzchni całkowitej obiektu zagoszczą pierwsze w województwie sklepy: Piotr i Paweł, Intersport, czy Smyk Mega Store, który zajmie 2000 m kw. i będzie posiadał największą w Kielcach ofertę dla matek z dziećmi. Kompleksowość oferty centrum zapewnią nam pozostali, strategiczni najemcy, m.in. salon multimedialny Empik, salony drogeryjne sieci Superpharm i Rossmann i oczywiście bogata oferta modowa z najważniejszymi sieciami modowymi, jaką jest np. Zara czy Reserved wraz ze sklepami należącymi do ich sieci – mówi Iwona Pękalska z firmy Libra Projekt, odpowiedzialnej za komercjalizację obiektu.

Korona powstaje w ścisłym centrum Kielc, 250 metrów od głównego Rynku miasta. Będzie tu można odwiedzić 170 lokali handlowo-usługowych. Planowane otwarcie nastąpi w kwietniu 2012 roku.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu