Krok po kroku z email marketingiem

Działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska grupa robocza Email Marketing, stworzyła diagram pytań klienta – usługodawcy ASP- AS. Stworzony dokument jest dedykowany marketerom zainteresowanym usługami email marketingu.

– Diagram kliencki dla marketerów zainteresowanych email marketingiem to bardzo dobre narzędzie ułatwiające poznanie potrzeb i wspólne zrozumienie na linii agencja – klient. W najbliższym czasie będziemy tworzyć kolejne dokumenty „step by step”, wychodząc tym samym naprzeciw potrzebom marketerów – powiedziała Patrycja Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

Dokument można pobrać ze strony IAB Polska pod adresem http://www.iabpolska.pl/krok-po-kroku-z-email-marketingiem.html

Komentarze autorów Diagramu

Łukasz Rzewuski – business development manager, Sare

W trakcie spotkań grupy roboczej zwróciliśmy uwagę na problem naszych klientów w precyzyjnym składaniu zapytań o usługi związane z email marketingiem. Postanowiliśmy stworzyć dokument, który ułatwi współpracę na linii dostawca – klient. Efektem naszej pracy jest diagram, dzięki któremu łatwiej stworzyć zapytanie ofertowe oraz porównać rozwiązania konkurencyjnych agencji. Liczymy, że klienci będą mogli precyzyjniej określić swoje potrzeby i szybciej otrzymać właściwą ofertę.

Paweł Sala, dyrektor zarządzający Freshmail

Diagram, ma na celu przede wszystkie przedstawienie wszelkich kwestii związanych z tematyką e-mail marketingu i pozwoli na pełniejsze zrozumienie zagadnienia przez potencjalnych użytkowników tego najefektywniejszego kanału komunikacji w Internecie. Dzięki temu kontakt z agencją oferującą usługi e-mail marketingowe powinno być jeszcze łatwiejsze niż dotychczas.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu