Jaguar III Ladies Golf Tour 2011

Zakończył się cykl spotkań golfowych organizowanych w ramach Jaguar III Ladies Golf Tour 2011. To największa impreza golfowa dla kobiet w Polsce, która z roku na rok zdobywa coraz większą popularność. Patronem tytularnym tegorocznej edycji była firma JLR Polska, generalny importer samochodów marki Jaguar.

Marka Jaguar regularnie angażuje się w działania na rzecz popularyzacji golfa. Szczególnie chętnie wspiera kobiece inicjatywy, dlatego została tytularnym sponsorem największej imprezy golfowej w Polsce, jakim jest trzecia edycja Ladies Golf Tour 2011.

„Z chęcią wsparliśmy damskie zawody golfowe, bowiem aktywnie angażujemy się w inicjatywny mające na celu aktywizację kobiet i rozwój ich pasji. To również okazja, by marka Jaguar pokazała swoją kobiecą naturę” – mówi Karolina Sobkowiak, Jaguar Brand Manager.

Jaguar III Ladies Golf Cup 2011 to cykl dziesięciu spotkań, które odbywały się od maja do września na terenie całej Polski. Organizatorem imprezy była Komisja Golfa Kobiecego wraz z poszczególnymi klubami golfowymi. W tym roku znacznie rozszerzono ilość spotkań oraz uczestników, bowiem ideą Jaguar Ladies Golf Cup jest popularyzować damskiego golfa i rozwijanie elitarnej dyscypliny sportu jaką jest golf. Nagrodą główną dla zwyciężczyni klasyfikacji generalnej zawodów był udział w Polonijnych Mistrzostwach Świata Polonia Open, które odbędą się w 2012 roku w Palm Beach na Florydzie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu