50. McCafe w Polsce otwarte

30 września firma McDonald’s Polska uruchomiła 50. McCafe. Tym samym potwierdzony został status marki jako jednego z najszybciej rozwijających się konceptów kawiarnianych w Polsce. Według ostatnich badań krajowego rynku kawiarni sieciowych McCafe charakteryzuje rekordowy wzrost popularności.

Pierwsze polskie McCafe otwarte zostało w Poznaniu w lipcu 2008 roku. Obecnie w całym kraju działa kilkadziesiąt restauracji McDonald’s oferujących dodatkowo taką wydzieloną strefę.

50. lokalizacja McCafe wzbogaciła ofertę w Garwolinie. McDonald’s Polska planuje dalszy dynamiczny rozwój tej zdobywającej coraz większą popularność koncepcji.

McCafe to wydzielona funkcja kawiarniana różniąca się od pozostałej części restauracji zarówno wystrojem wnętrza, wyposażeniem oraz niezależną strefą sprzedażową. McCafe to także całkowicie odmienna oferta produktowa. W jej skład wchodzi przede wszystkim bogata linia napojów przygotowywanych na bazie klasycznego espresso. Wszystkie napoje przygotowywane są z wysokiej jakości świeżo mielonej kawy ziarnistej typu Premium. Oferowane są zarówno kawy gorące jak i mrożone. Goście McCafe otrzymują zamówioną kawę w filiżankach (kubki papierowe używane są wyłącznie w przypadku zakupu „na wynos”.

Miłośnicy deserów mogą w McCafe wybierać spośród kilkudziesięciu pozycji. Deserowa oferta obejmuje między innymi serniki, szarlotkę, ciasta z owocami, tiramisu, muffiny czy też croissanty.

Te ostatnie wypiekane są na miejscu.

Plany McDonald’s Polska zakładają dalszy dynamiczny rozwój sieci McCafe i umacnianie pozycji marki wiodącej, także w branży kawiarnianej. Aktualnie w budowie jest szereg kolejnych obiektów McDonald’s, w których zaplanowano McCafe.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu