Najemcy nagrodzili obiekty Polonia Property Funds

Dwa obiekty należące do Polonia Property Funds – Fashion House w Gdańsku oraz Fashion House w Warszawie, znalazły się w pierwszej piątce najlepszych polskich centrów handlowych w rankingu TNS Pentor zrealizowanym dla Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych.

Najemcy 93 polskich centrów handlowych ocenili współpracę z zarządcami obiektów. Pod uwagę brano kluczowe czynniki wpływające na noty takie jak: zadowolenie z komercjalizacji, zarządzania obiektem, działalności marketingowej  oraz ogólną satysfakcję handlową z obecności w centrum.

To wyróżnienie jest dla nas, jako właściciela obiektów, wyrazem najwyższego zaufania, tym istotniejszym, iż doceniła nas najbardziej wymagająca grupa – nasi najemcy – komentuje Mirosław Januszko, wiceprezes ds. Inwestycji Polonia Property Funds.

W ocenie ponad 120 osób, które wzięły udział w badaniu, gdański Fashion House  zdobył trzecie miejsce pod względem satysfakcji najemców ze współpracy z zarządzającymi centrum. Na to wyróżnienie złożyły się pośrednie oceny jakie zdobył ten obiekt: trzecie miejsce w Polsce pod względem zarządzania, drugie miejsce  pod względem działalności marketingowej, piętnaste pod względem satysfakcji handlowej i dwudzieste trzecie miejsce pod względem komercjalizacji.

W rankingu TNS Pentor wysokie – piąte miejsce zajął  drugi obiekt funduszu – Fashion House w Warszawie, który najemcy wyróżnili piątym miejscem pod względem zarządzania centrum, dwunastym pod względem satysfakcji handlowej, piętnastym pod względem komercjalizacji i piątym miejscem w Polsce pod względem działalności marketingowej.

To, co  wyróżnia centra Fashion House w mojej ocenie, jako najemcy obu nagrodzonych obiektów, to przede wszystkim zaangażowanie Dyrekcji w codziennie funkcjonowanie centrum. Bardzo sobie cenię traktowanie przez  zarządzających  zapisów umów, jako zasad określających współpracę dwóch partnerów, a nie jako pułapki, w którą udało się schwytać najemcę – mówi Zofia Morbiato, Dyrektor Ds. Rozwoju marek Venezia i Unisono. Nie do przecenienia jest także  łatwość kontaktu z zarządzającymi i wiedza, kto, za co odpowiada w organizacji (także w przypadku, gdy niektóre operacje są outsoursowane), co nie jest zawsze tak oczywiste, jak być powinno. Dzięki utrzymaniu  czynszu i opłat na rozsądnym poziomie  następuje sprawna wymiana najemców, którzy nie odnajdują się czasem w Fashion Hous . Dla nas, jako najemcy istotne jest też regularne dostarczanie  tygodniowych statystyk sprzedażowych, na co zawsze możemy liczyć w obiektach Fashion House – dodaje Zofia Morbiato.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu