Akcesoria GT w dużych sieciach handlowych

przez | 30/09/2011

Firma KL TRADE właściciel marki Global Technology i dystrybutor produktów EGO na polskim rynku, zawarła w ciągu ostatnich kilku miesięcy umowy handlowe z dużymi sieciami sprzedaży, zarówno w kraju, jak i za granicą. Produkty sygnowane logo GT od stycznia 2011 dostępne są w sieci Coltex ST.

W kwietniu bieżącego roku firma KL TRADE podpisała umowy aż z trzema wielkimi sieciami sprzedaży: Liberty (ponad 180 sklepów), AB S.A., największy dystrybutor elektroniki użytkowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej  oraz Tech Data Polska. Produkty z oferty KL TRADE od lipca są też dostępne w sieci Carrefour i ABC Data. Efektem tej przemyślanej strategii jest obecność marki GT u większości liczących się na rodzimym rynku dystrybutorów akcesoriów i urządzeń mobilnych. Firma KL TRADE nawiązała też współpracę z zagranicznymi partnerami, między innymi z siecią Renzo na Łotwie, Minitel na Litwie oraz SC Pati Holding na rynku rumuńskim. Zgodnie z polityką firmy KL TRADE, strategiczne partnerstwo z wiodącymi sieciami, posiadającymi rozbudowane struktury sprzedażowe, zapewni klientom poszukującym dobrej jakości akcesoriów, lepsze dotarcie do produktów marki GT oraz EGO.

Umowy handlowe z sieciami sprzedaży o ponadregionalnym zasięgu to także recepta na uniknięcie skutków kolejnej odsłony kryzysu w branży GSM, gdyż konsolidacja oferty i jej zwiększona podaż może mieć wpływ na politykę cenową, korzystną dla klienta końcowego.