Legendarna książka na temat tworzenia skutecznych reklam dostępna po polsku i za darmo

przez | 28/09/2011

Wydawnictwo Złote Myśli przygotowuje się do wydania jednej z najbardziej znanych książek o tworzeniu skutecznych tekstów sprzedażowych i reklam na świecie. Jeszcze przed premierą można zdobyć elektroniczny egzemplarz tej książki bez żadnej opłaty. „Scientific Advertising” autorstwa Claude’a Hopkinsa została przetłumaczona na język polski i udostępniona wszystkim zainteresowanym za darmo.

Wydana przez Złote Myśli książka, to jedna z najbardziej znanych i cenionych publikacji z dziedziny reklamy. Jest polecana przez ekspertów, jako najlepszy podręcznik dla wszystkich adeptów copywritingu. Zawiera zbiór podstawowych i niezmiennych zasad, którymi musi kierować się każdy, kto myśli o stworzeniu skutecznej reklamy.

Przez 7 dni, do 3 października, dostępna jest wersja elektroniczna publikacji. 4 października będzie miała miejsce premiera wersji książkowej „Scientific Advertising”, razem z drugą, już mniej znaną książką Hopkinsa. Wersja elektroniczna dostępna jest na stronie http://scientific-advertising.zlotemysli.pl/