GetResponse patronem konferencji Euro 2012

GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, został patronem konferencji „Euro 2012, Prawa sponsorów vs. marketing zwodniczy. Prawne aspekty aktywności marketingowych w trakcie Euro 2012”, która odbędzie 11 października w Warszawie.

Konferencja „Euro 2012, Prawa sponsorów vs. marketing zwodniczy. Prawne aspekty aktywności marketingowych w trakcie Euro 2012”, odbędzie się 11 października 2011 r. w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Główne tematy spotkania oscylować będą wokół sponsoringu mistrzostw, sposobów na skuteczne komunikowanie marki i dozwolonych metod marketingu zwodniczego.

Prelegenci konferencji opowiedzą o ograniczeniach UEFA w stosunku do firm i kibiców w kontekście prawa obowiązującego w Polsce, a także o tym, czy oficjalny sponsoring Euro 2012 faktycznie się opłaca. Poruszony zostanie temat skutecznego dotarcia marki sponsora do jego potencjalnych odbiorców, a więc tego, w jaki sposób komunikować markę by wyróżnić się wśród natłoku, podobnych w zamierzeniu, komunikatów.

Uczestnicy konferencji dowiedzą się, w jaki sposób transfer marketing generuje niezamierzone przepływy skojarzeń odbiorców na temat podmiotów, które nie są  sponsorami wydarzenia i czyim kosztem się to odbywa. Podpowiemy, jakie powinny być kryteria stanowiące o formie komunikacji marketingowej, tak żeby informacja o sponsorze efektywnie zapadła w pamięć odbiorców.

Ponadto jeden z głównych tematów konferencji poświęcony został marketingowi zwodniczemu – metodom jego działania oraz profitom i zagrożeniom z nim związanym.

Podczas panelu na ten temat wypunktowane zostaną między innymi świadome i nieświadome działania służące tworzeniu nieautoryzowanych skojarzeń związanych z obszarem sponsoringu.

Dodatkowo podczas konferencji omówione zostaną doświadczenia z zakresu działań marketingowych minionych eventów sportowych, takich jak Euro 2008 i WM 2010. Dyskusja poruszy także aspekty marketingu społecznego i marketingu kultury w kontekście przyszłorocznych mistrzostw, a więc działań nieskierowanych bezpośrednio do kibiców, a do innych, pobocznych odbiorców komunikatów marketingowych związanych z tym wydarzeniem sportowym.

Organizatorami konferencji są VFP Communications (wydawca między innymi „Media & Marketing Polska”), Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz Sponsoring Expert.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu