Adv.pl wesprze Tesco w Internecie

Agencja interaktywna Adv.pl wygrała przetarg na zbudowanie wizerunku Ekspertów Tesco i ich tożsamości poza ATL. Głównym założeniem jest stworzenie angażującego „świata postaci”, który przeniesie się na wizerunek marki Tesco.

Adv.pl już od dwóch lat współpracuje z marką Tesco w zakresie budowania bazy mailigowej, a od ponad roku wdraża strategię SEO. Teraz zajmie się także komunikacją marketingową w mediach społecznościowych.

„W 2011 roku zamierzamy wzmocnić rolę naszych brand heroes w komunikacji marki w Internecie z wykorzystaniem social media. Adv.pl zaproponowała najciekawszą strategię i pomysł kreatywny spośród wszystkich zaproszonych do przetargu agencji” – mówi Arkadiusz Jędrysiak, Kierownik ds. e-marketingu Tesco.

Głównym celem działań zaplanowanych przez Adv.pl jest przeniesienie sympatii, jaką budzą animowane postaci na zainteresowanie marką Tesco i wykorzystanie jej do rekomendacji oferty.

„Przedstawiliśmy marce Tesco szeroki plan komunikacji ‘Ekspertów Tesco’ przede wszystkim przez pokazanie ich życia prywatnego, stylu bycia i codziennych sytuacji. Takie podejście sprawi, że Henio czy Krystyna staną się postaciami „z krwi i kości”. Narracja „behind the scenes” pozwoli konsumentom Tesco łatwiej nawiązać z nimi relacje i zaangażować się w ich perypetie, a osiągnięcie takiego właśnie efektu w mediach społecznościowych jest najistotniejsze” – dodaje Mariusz Pełechaty, Social Media Manager w Adv.pl.

Tesco Polska jest jedną z największych sieci detalicznych w Polsce z prawie 400 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia prawie 30 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco w całym kraju odwiedza 5 milionów klientów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu