Nowa marka zeszytów Memo Book wchodzi na polski rynek

przez | 23/09/2011

Niestandardowy rozmiar, unikatowe wypełnienie i 13 wzorów okładek, których motywem przewodnim są kropki to główne cechy nowego zeszytu Memo Book. Produkt pojawi się na rynku w październiku, a jego wprowadzeniu towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania reklamowa kierowana do studentów.

Memo Book to marka polskiego produktu, którego twórcą jest jedna z najnowocześniejszych drukarni dziełowych w Polsce – Druk-Intro SA. Motywem przewodnim nowego produktu są kropki, które z jednej strony stanowią wypełnienie zeszytu, z drugiej obecne są w różnych postaciach (pozłacane, aksamitne, lakierowane, zmatowione itp.) na okładkach. Wyróżnikiem marki zeszytów Memo Book jest jej niestandardowy rozmiar – pośredni pomiędzy znanymi A5 i A4.

– Patrząc na polski rynek zeszytów można odnieść wrażenie, że walka o zainteresowanie klienta odbywa się niemal wyłącznie na poziomie okładki, coraz bardziej prowokujące, krzykliwe półki sklepowe z zeszytami były dla nas punktem wyjścia.  Zarówno pomysły na  wypełnieni,  jak i rozmiar zeszytów zweryfikowaliśmy w badaniach konsumenckich, które nasza firma prowadziła na początku 2011 na wybranych uczelniach w Polsce.– powiedział Maciej Rogalski, Prezes Zarządu Druk-Intro SA.

Grupę docelową marki Memo Book stanowią studenci z całej polski, zarówno z uczelni państwowych jak i prywatnych. Wprowadzeniu na rynek produktu towarzyszyć będzie kampania pod hasłem „Student Memo Book – portret polskiego studenta”. Start działań marketingowych przewidziany jest na początek roku akademickiego 2011/2012. Głównym kanałem komunikacji marki ze studentami będzie serwis internetowy www.memo-book.pl. Oprócz przestrzeni poświęconej akcji student będzie mógł uczestniczyć w społeczności marki, a także kupić produkty w sklepie internetowym. Całość działań wspierana będzie na Facebooku oraz Twitterze, a także na uczelniach i w punktach sprzedaży za pośrednictwem materiałów POSM.

Kampanię „Student Memo Book – portret polskiego studenta” opracowała i wdraża agencja marketingu marki LifeInBrand. Agencja przygotowuje również serwis www.memo-book.pl oraz odpowiada za wszelkie działania marketingowe i wsparcie sprzedaży związane z wprowadzeniem marki Memo Book na rynek.