Sukces gifts exclusive

Ponad 40 wystawców, rzesze zwiedzających, kilkaset świątecznych nowości i ponad pół miliona różnych gadżetów – sukcesem zakończyła się 2. edycja targów gifts exclusive. Podczas imprezy obok katalogów dostawców oraz swoją premierę miało 4. wydanie katalogów promomagazine.

Wystawcy zaprezentowali wiele nowości oraz szeroki wachlarz propozycji na upominki reklamowe począwszy od długopisów, kubków, ekskluzywnej galanterii, produktów ze szkła, kalendarzy, cygar, latarek, win, czekoladek, toreb a na bardzo ekskluzywnych i oryginalnych prezentach skończywszy. Jedną z największych atrakcji były stoły do montażu długopisów firmy Senator. Każdy ze zwiedzających mógł stworzyć swój własny długopis korzystając z ogromnej palety kolorów. W gronie wystawców znalazły się także firmy z szerokiego sektora poligrafii reklamowej prezentujący wiele nietypowych rozwiązań.

Nawiązaniu kontaktów handlowych sprzyjało nietypowe miejsce. Tegoroczna edycja miała miejsce we wnętrzach ekskluzywnego klubu Mirage w podziemiach Pałacu Kultury i Nauki.

– Formuła spotkań b2b pokazała, że najważniejsze w biznesie są relacje. Selekcja zwiedzających pozwoliła na lepsze poznanie potencjalnych kontrahentów a otwarcie targów dla klientów końcowych na szersze zaprezentowanie marek obecnych na rynku artykułów promocyjnych – mówi Robert Załupski, dyrektor projektu.

Pierwszego dnia targów odbyła się Gala Wystawców podczas, której Zarząd Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych wręczył statuetki dla członków obchodzących swoje jubileusze. Wyróżniono firmy: Arual (5-lecie), AXPOL TRADING sp.z o.o. sp.k. (20-lecie), Deonet B.V (10-lecie), Kusha (15-lecie), M7 Marketing Services (5-lecie), Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp.z o.o. (90-lecie), Modart (15-lecie), Pentagram Polska Sp z o. o. (15-lecie), Poligrafia-Promocja-Reklama Studio K2 (5-lecie), Prażmowscy s.c. (15-lecie), Printing House (5-lecie), RITF advnet  Polska Sp. z o.o. (5-lecie), Sandex BIS S.J (15-lecie).

Marka Nobilia – specjalizująca się w komponowaniu delikatesowych koszy upominkowych w obszarze B2B – ufundowała zestawy, które były słodkimi upominkami podczas loterii organizowanej w ramach imprezy. Kosze delikatesowe wypełnione słodkościami oraz alkoholową atrakcją, czyli personalizowaną butelką Johnnie Walker Red Label.

Pomysłodawcą i organizatorem targów jest spółka Promo Gifts – właściciel wyszukiwarki giftsonline.pl – partnera strategicznego projektu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu